Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
16
Вторник
Июль 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Програма конференції "Маркетинг в Україні"

Програма XVIІ міжнародної науково-практичної конференції

«МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

22 березня 2019 року

Пленарне засідання

Конференц-зал головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана

(проспект Перемоги 54/1, Київ)

 

9.00-10.00  Реєстрація учасників конференції

10.00-10.05  Вітальне слово професора Д. Г. Лук’яненко, ректора КНЕУ

10.05-10.20  Звіт. Основні проекти УАМ у 2018 році та презентація основних проектів 2019 року. Ірина Лилик, президент УАМ

10.20-11.00  "Вплив email маркетингу як комулятивний ефект в розрізі всіх каналів продажів на прикладі компанії lifecell" «SMM промо вибору мобільного номеру, як приклад інноваційного підходу просування продукту», Павло Брадулов,  Head of  Digital Communication Unit lifecell Ukraine

11.00- 11.30  «Consumer promo: нові можливості на базі штучного інтелекту», Віктор Кисляков , New Business Development OUTFORZ

 

11.30 -11.45  Кава-брейк

 

11.45-12.15  «Геомаркетинг у розвитку роздрібного бізнесу» Зінченко Максим, компанія "Geo-M"

12.15 -12.45   «Контроль ефективності маркетингових комунікацій - проста автоматизація» Елліна Шнурко-Табакова, • експерт з інформаційної безпеки та гібридних конфліктів, лідерка проекту Attack Index компанії Index Systems. Бізнес-тренер, волонтер, громадський діяч, блогер.

12-45 -13.00  « Створення україномовного контенту у сфері культури та складність його розповсюдження»  Дмитро Ходаківський, режисер і актор, засновник Театру між Трьох колон

 

13.00-14.00  Обід

 

14.00- 14.30  «Факапи запуску мобільного додатку Lifefun»  Атаманенко Андрій, підприємець, CEO LifeFun IRONMAN

14.30-15. 00  «Як оффлайн та онлайн ритейл трансформується в еру діджитал»  Микола Чумак,  засновник та СЕО IDNT

15.00-15.30  «Нейромаркетинг: чому ми купуємо те, що купуємо, або як заволоділи мозком цільової аудиторії?» Літусь-Ангельчева Наталія, арт-директор маркетингового агентства «Бюро знахідок»

15.30-16.00  «Торговий маркетинг в мережах»  Марія Черкаська , фахівець з дослідження ринків збуту Групи Компанії ОВОСТАР ЮНІОН. ТМ ЯСЕНСВІТ

 16.00 -17.30  Панельна дискусія: Професія маркетолог

·       Формування національної системи кваліфікацій в Україні: місце професійних стандартів. Анатолій Гармаш, член НАЗЯВО

·       Освіта маркетологів. Проф. Андрій Федорченко, голова НМК з маркетингу

·       Робота кваліфікаційних центрів УАМ. Проф. Михайло Окландер, віце-президент ГО «УАМ».

·       Формування Робочих груп для розробки професійних стандартів:

ü  Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринкуза кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2  ВИПУСК ДКХП 65

ü  Директор з маркетингу за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010  КОД КП 2419.1 

ü  Керівник відділу збуту (маркетингу)  за кодом 1233 КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010  КОД КП 1233  КОД ЗКППТР  24028

ü  Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог) за кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2  ВИПУСК ДКХП 18.65

ü  Рекламіст за кодом 2419.2 Професіонали у сфері маркетингу, ефективності господарської діяльності, раціоналізації виробництва, інтелектуальної власності та інноваційної діяльності КЛАСИФІКАТОР ПРОФЕСІЙ ДК 003:2010 КОД КП 2419.2 


Вернуться к списку