Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
16
Вторник
Июль 2019
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2019 год

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом наукових дослідницьких робіт студентів 2019

Всеукраїнський конкурс “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка розпочав прийом  наукових дослідницьких робіт студентів 2019

 

Організатори конкурсу:

-        ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана»

-        Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»

 

 

В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу. 

 

Мета конкурсу: підтримати талановиту молодь, створити інформаційну платформу для обміну знаннями і прогресивними методиками та формування професійних компетенцій, сприяти наближенню освітнього процесу до вимог ринку праці.

 

Роботи приймаються до 28 лютого 2019 року.

Роботи надсилаються на електронну адресу: marketingconf@kneu.edu.ua, iryna.lylyk@kneu.ua


 

Процедура визначення переможців конкурсу.

Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.

Перший етап – роботи, які набрали не менше 60 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.

Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 1 травня 2019 року.

 

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 24 травня 2019 року.

За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів.

 

Призи конкурсу:

1-ша премія – 3000 грн.
2-га премія –
2000 грн.
3-тя премія –
1000 грн

 

Кафедра, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK ЮКРЕЙН. 

 

СПОНСОРИ КОНКУРСА:

Компанія Kantar - TNS, GfK - ЮКРЕЙН, ACNielsen, КМІС, InMimnd,  Umbrella Research, YasnoResearch, Millward Broun АРМІ-Маркетинг Україна

 

Голова оргкомітету

Ірина Лилик,

Президент Української Асоціації Маркетингу,

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»

 

 

Олександр Дима,

Заступник декана ФУПтаМ КНЕУ, к.е.н, доцент

 

Контакти організаторів:

тел.: + 099 308 64 38; + 38 067 775 85 61,

e-mail: marketingconf@kneu.edu.ua

iryna.lylyk@kneu.ua

 

 

Студентські дослідницькі роботи приймаються до 28 лютого 

Вернуться к списку