Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
26
Вторник
Май 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2017 год
Міністерство соціальної політики України у партнерстві з Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні провело підсумковий у цьому році семінар

Міністерство соціальної політики України у партнерстві з Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні провело підсумковий у цьому році семінар

Міністерство соціальної політики України у партнерстві з Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні провело підсумковий у цьому році семінар на тему: „Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством” в областях України.
29 листопада 2017 року такий семінар відбувся у м. Хмельницький.
У заході з Реклами, представники місцевих органів виконавчої влади та місцевого взяли участь представники Мінсоцполітики, Індустріального Гендерного Комітету самоврядування, громадських організацій, науковці, представники вищих навчальних закладів з багатьох міст України.
Учасникам семінару було презентовано роботу Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, яка діє при Мінсоцполітики .
Також презентовано Заключні зауваження Комітету з ліквідації дискримінації щодо жінок за результатами розгляду 8-ї періодичної доповіді України з виконання Конвенції ООН про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок та акцентовано увагу на рекомендаціях, які стосуються усунення дискримінаційних стереотипів щодо ролі жінок та чоловіків у засобах масової інформації, зокрема в рекламі.
Більше сорока учасників за круглим столом у Хмельницькому національному університеті обговорили способи попередження проявів дискримінаційної реклами, тому що часто боротьба з недобросовісними маркетологами лише їм на користь. На відвертий сексизм у рекламі у сучасному суспільстві бурхливо реагує молодь. Адже кожен ролик чи плакат несе і соціальну складову. Хмельницький став сьомим містом в Україні, де відбувся подібний захід – обмін досвідом місцевої влади та експертів покращує ефективність боротьби з дискримінаційною рекламою.
Учасники семінару прийшли до висновку щодо необхідності створення обласної Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі. Наступним кроком стане проведення навчальних тренінгів для рекламодавців, виробників і розповсюджувачів реклами, які працюють у Хмельницькій області.
http://www.msp.gov.ua/news/14452.html


Вернуться к списку