Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2017 год

17 червня 2017 року на кафедрі промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулася довгоочікувана видатна подія: захист кваліфікаційних робіт на здобуття Сертифікатів Української Асоціації Маркетингу «Менеджер з маркетингових досліджень».

17 червня 2017 року на кафедрі промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулася довгоочікувана видатна подія: захист кваліфікаційних робіт на здобуття Сертифікатів Української Асоціації Маркетингу «Менеджер з маркетингових досліджень».

Ювілейний екзамен (10 років Сертифікаційній програмі) відбувся вже за новими стандартами, що були затверджені УАМ в листопаді 2016 року, та включають в себе знання та навички з цифрових технологій досліджень, веб-аналітики, синдикативних ринкових досліджень та нових галузевих стандартів з проведення онлайн досліджень.

Екзаменаційна комісія була представлена авторитетними професійними експертами: Генеральний Директор УАМ Ирина Лылык (Irina Lylyk), Генеральний директор Агентства Індустріального Маркетингу Yuriy Bogun Shchyrin та Керівник відділу маркетингу АІМ Оксана Филонова, Заступник генерального директора з розвитку бізнесу, Засновник компанії InlimitedTM Олена Обухова, Начальник відділу досліджень ринків хімічної промисловості та фармацевтичної сировини ДП «Держзовнішінформ» Наталия Коросташивец.
Серед представлених до розгляду робіт комісією були відзначені такі актуальні та сучасні теми, як розвиток E-Commerce в Україні, проблеми та перспективи автоматизації маркетингу, впровадження в практику вітчизняних В2В підприємств Customer Experience Management, процесу лідогенерації, управління воронкою продажів та формування комунікаційних стратегій з урахуванням ступенів впливу контактних осіб на прийняття рішення на В2В ринку, сучасні техніки формування оптимального асортименту, оптимізації контенту, залучення мобільного маркетингу тощо.

Керівник Сертифікаційного центру УАМ в м. Києві, Завідувач кафедри промислового маркетингу Сергій Олексійович Солнцев висловив подяку Вельмишановним членам комісії за складну, кропітку багаточасову працю. З кожною роботою комісія дуже ретельно працювала, кожен претендент отримав велику кількість складних питань, що потребували демонстрації ґрунтовних теоретичних знань та глибинного орієнтування в практичних аспектах досліджуваної проблеми. Подекуди обговорення роботи навіть переходили в професійні дискусії! Вважаємо, що отриманий в процесі захисту досвід, стане ще одним кроком наших студентів до професійного успіху!

Ірина Вікторівна Лилик привітала всіх, хто отримав Кваліфікаційний Сертифікат УАМ, підкреслила, що кожна з робіт відповідає високому рівню кваліфікаційних вимог, побажала студентам й надалі вчитися, розширювати свої маркетингові компетенції, і не забувати про те, що робота в бізнесі, перш за все, повинна продаватися, і саме цим визначається її якість.

Юрій Щирін поділився зі студентами своїм багаторічним досвідом як компаніії монетизувати дані, побажав розвитку глобального мислення, майбутнього почуття ринку та маркетингової інтуїції, яка є визначальним драйвером успіху. Зокрема, він сказав: «За останні три роки в сфері маркетингової аналітики відбулися зміни, які еквівалентні попереднім п’ятидесяти рокам. Зараз спостерігається дуже високий рівень дифузійності методів досліджень в супутні системи, супутні сфери прийняття рішень, в супутні галузі бізнесу, і в продажі, і в Clients Support, і в Customer Experience Management. Зараз в старому вигляді маркетингові дослідження вже перестають бути цікавими клієнтові, і ви повинні бути готові до цих викликів. Для того, щоб бути маркетологом, ви повинні мислити вже категоріями комплексних управлінських цілей, які стоять перед компанією. І те, наскільки ви зможете інтегрувати свої маркетингові знання і бути корисними компанії, в тому числі загальному управлінню, виробництву, продажам, буде залежати ваш успіх!»

Олена Обухова, розповіла, що компанія Inlimited займається обробкою інформації на основі BigData з використанням технологій останнього покоління Кембриджського Університету, підтвердила, що складні продукти та нові технологій перш за все потребують сильних кваліфікованих спеціалістів, у тому числі маркетологів, які зможуть не тільки представити продукт на ринку, але й допомагати формувати попит на нього в Україні.

Оксана Філонова підкреслила, що «…сьогодні на ринку праці існує дійсно значна кадрова проблема, дуже складно знайти грамотного аналітика та грамотного спеціаліста з маркетингових досліджень, фахівця, який може отримати необхідну інформацію та ефективно використовувати її в прийнятті управлінських рішень. Тому, звісно, ми сподіваємося побачити вас серед наших співробітників!». Оксана побажала кожному з учасників Кваліфікаційного екзамену можливості проявити максимум свого потенціалу та бути гідно оціненим на майбутній роботі.

Наталія Коросташивець, яка до речі є випускницею кафедри промислового маркетингу і нашою гордістю, у своєму виступі привітала студентів з отриманням Кваліфікаційних Сертифікатів та сказала, зокрема: «Повірте мені, вам справді вже пощастило! Ви закінчуєте прекрасний вуз та прекрасну кафедру. Роботодавці звертають увагу на диплом, на те, у якому вузі ви навчалися. І КПІ-шники сьогодні, як і завжди цінуються!»
Наші досягнення (ми завжди пам’ятаємо і вдячні за це!) були б неможливі без постійної допомоги таких дослідницьких компаній, як TNS, завдяки якій були узгоджені та внесені в стандарт основні критерії оцінювання при захисті проектів; AC Nielsen, що вже багато років навчає та приймає на роботу наших студентів; компанії InMind; компанії Masmi та багатьом-багатьом іншим нашим колегам та партнерам.
Багаторічну підтримку та прекрасні відзиви, що надихають та стимулюють працювати ще завзятіше ми отримуємо від компанії GFK та її Генерального директора Олександра Федоришина (Александр Федоришин). Наші перемоги вже неможливі без Вас!

Кафедра хоче окремо висловити подяку за постійну допомогу Олександру Юрчаку (Alexandre Yurchak), Директору компанії B2B Ray та Засновнику клубу B2B Ukraine, який, на жаль, не зміг бути присутнім на Сертифікаційному екзамені, але протягом усього року виступав ідейним наставником для студентів, які виконували дослідження на В2В ринку з лідогенерації, управління ключовими клієнтами, управління клієнтським досвідом та автоматизації маркетингу.

І насамкінець, необхідно назвати імена наших Сертифікованих Менеджерів з маркетингових досліджень:
Афанасьєва Катерина Олександрівна (Екатерина Афанасьева)
Вдовенко Єлизавета Олексіївна (Eliza Beth)
Воробйова Вікторія Ігорівна (Виктория Воробьева)
Добровольська Анна Сергіївна (Anna Dobrovolskaya)
Домашева Єлизавета Андріївна (Елизавета Домашева)
Євдокимова Зоя Романівна (Zoya Yevdokymova)
Карпенко Дарія Вадимівна (Dariia Karpenko)
Корецька Аліна Олександрівна (Аліна Парубець)
Лавренюк Денис Андрійович (Denis Lavrenuk)
Савченко Крістіна Андріївна (Kristina Savchenko)
Савчук Тетяна Анатоліївна (Таня Савчук)
Северин Микита Андрійович (Никита Северин)
Ситенко Марта Вячеславівна (Марта Сытенко)
Цимбалюк Ірина Василівна (Ирина Цимбалюк)

А також тих, хто працює з нашими молодими фахівцями вдень та вночі, тих, хто підтримує та опікується зараз і все їх майбутнє життя, моїх дорогих колег та шановних керівників:
Солнцев С. О.
Зозульов О. В.
Кубишина Н. С. (Надежда Мостицкая)
Лебеденко С. О.
Писаренко Н. Л. (Nataliya Pisarenko)
Язвінська Н. В. (Надія Язвінська)
Бажеріна К. В. (Екатерина Б.)
Юдіна Н. В. (Наталия Юдина)
Стадніченко В. В. (Вадим Стадниченко)
Царьова Т. О.
Базь М. О. (Baz Mariia)
Гнітецький Є. В. (Євген Гнітецький)
Гребньов Г. М. (Георгий Гребнев)

Вітаємо вас, наші дорогі переможці, бажаємо всім вам професійних успіхів та особистого щастя!

Вернуться к списку