Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2024 год

Короткий список (Short list)

Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу “Молодь опановує маркетинг” імені Ігоря Ткаченка визначив Короткий список робіт, які пройшли у 2 тур конкурсу.


Булатова А.С., Смілянський А.В. «Застосування маркетингових досліджень для аналізу ринку нетрадиційної реклами»

Танасієнко О.В. Нейромаркетинг: маркетингові дослідження впливу радіо реклами на споживача

Юркевич О., Жегус Т. Маркетингове дослідження особливостей попиту на продукти з сиру кисломолочного серед мешканців Харкова з метою розробки концепцій нового продукту

Удовиченко Л. Оптимізація товарного асортименту ТОВ «ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ МВМ»

Василенко А. Оцінка привабливості ринків країн близького сходу та Північної Африки для ДП «Антонов»

Данилюк Ю. Дослідження рівня конкурентоспроможності закладу сфери надання оздоровчих послуг (на прикладі санаторію "Токарі")

Волосова Є. Визначення маркетингової стратегії підприємства на ринку кисломолочної продукції (на прикладі ТОВ «АНР ГРУП»)

Вакуленко О. Маркетинговий аналіз web-сайтів кінотеатрів та оптимізація інструментів їх просування

Старосілець Н.М. «Стратегія розвитку ПАТ «Львівський холодокомбінат» (на прикладі ТМ «Лімо»)

Герасимчук Є.О. Рекламна кампанія просування на ринок нової послуги

Мунтян А. «Розробка рекламної кампанії служби таксі «3303» на ринку м. Дніпро»

Самчук Л., Кириленко М. Маркетингові дослідження ринку органічної продукції в місті Херсоні

Мельник А.В. Маркетингове дослідження магазину "Зона51"

Манойло В. Спостереження за споживацькою поведінкою під час процесу вибору товарів

Церковна К. Дослідження споживчого сприйняття мережі фітнес-центрів і спорт-клубів групи компаній Sport Life

Поспєєва Ю. Дослідження асортиментного портфелю компанії ПАТ "Київхліб"

Танасієнко О.В. Розроблення концепції позиціонування вищого навчального закладу

Танасієнко О.В. Поширення та просування туристичних послуг ТОВ «Туристичного оператора «Бомба-тур»

Забурмеха Л. МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ВИРОБНИЦТВА ТА ПРОСУВАННЯ ОРГАНІЧНОЇ ХАРЧОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Білаш М.М. Маркетингове дослідження уподобань споживачів хлібобулочних виробів

Запорожченко Т. Управління конкурентоспроможністю мережі магазинів «Єва» ТОВ «РУШ»

Кушнірук В. «Маркетингове дослідження ринку як фактор формування стратегії підприємства ( за матеріалами ПАТ «Бель Шостка Україна»)»

Лісова М.С. Маркетингове дослідження особливостей застосування сучасних каналів маркетингових комунікацій

Колесниченко И. Маркетинговое исследование таргетированной рекламы в социальной сети

Жилевська Н.Л., Гетьман А.Л. Маркетингові дослідження уподобань споживачів продукції м’ясопереробки на ринку м. Херсона

Біленко В. Велосипедний транспорт як об'єкт екологічного маркетингу та інновацій у міських перевезеннях

Безик І., Цимбалюк О. Маркетинг органічної продукції

Кравченко І. Використання закордонного досвіду в оптимізації товарного портфеля підприємства


Вернуться к списку