Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2017 год

ЧИТАЙТЕ В 6-ОМ НОМЕРЕ ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ПОДПИСНОЙ ИНДЕКС 22942

ЧИТАЙТЕ В 6-ОМ НОМЕРЕ ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ПОДПИСНОЙ ИНДЕКС 22942

XVI МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ Конференція присвячена питанням професійних стандартів і кваліфікацій. Були переглянуті професійні стандарти для дослідників, прийняті професійні стандарти для маркетологів у сфері діджитал маркетингу. Конференція також затвердила нову редакцію Статуту для врахування вимог податкової та нового Закону України «Про громадські об’єднання»

ПРОБЛЕМИ ГАРМОНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНИХ ТА ОСВІТНІХ СТАНДАРТІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ Задля гармонізації професійних та освітніх стандартів у підготовці фахівців з маркетингу необхідна консолідація зусиль усіх ключових стейкхолдерів вищої освіти: вищих навчальних закладів, здобувачів вищої освіти, держави, ВГО «Українська асоціація маркетингу» та роботодавців.  


КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ РІВЕНЬ «МЕНЕДЖЕР З МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ». ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ РОБОТА НАД ПРОФЕСІЙНИМ СТАНДАРТОМ ТА ОСНОВНІ ЗМІНИ, ЗАФІКСОВАНІ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ
Технології та інструменти маркетингу та маркетингових досліджень зазнають постійних змін, що значно прискорилися з бурхливим розвитком інформаційно-комунікаційних технологій. Сертифікаційна програма повинна відповідати ринковим умовам. Тому робота над стандартами кваліфікаційного рівня ведеться постійно.

ESOMAR О СОБЫТИЯХ УХОДЯЩЕГО ГОДА И ОСНОВНЫХ ТРЕНДАХ В МИРЕ ИССЛЕДОВАТЕЛЕЙ. ПО СЛЕДАМ GLOBAL MARKET RESEARCH 2016.
В исследовательской индустрии нам постоянно необходимо адаптироваться к новому положению вещей – к новому состоянию «нормы». Каждый год мы спрашиваем себя: что мы измеряем? Что движет изменениями? Куда мы движемся? Изменение – это новая «норма»

ДИЗАЙН РАССЫЛОК: ТОП-5 ТЕНДЕНЦИЙ НА 2017 ГОД
2017 год принес новые веяния в email-маркетинг, и особенно это касается дизайна электронных рассылок. Поэтому я предлагаю поговорить о том, какие актуальные тенденции в дизайне рассылок можно ожидать в новом году, а также о том, что стоит внедрять в свою практику уже сейчас

ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ.
23-24 листопада 2016 року в рамках реалізації проекту у м. Києві відбулась Експертна зустріч «Розробка та впровадження програм дуальної освіти у вищу школу України». Протягом зустрічі представники освіти обговорювали практичні кроки щодо подолання розриву між вимогами ринку праці та компетентностями, якими володіють молоді фахівці.

ДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ: ДОСВІД НІМЕЧЧИНИ
Стаття присвячена особливостям впровадження дуальної форми навчання у системі освіти Німеччини як ефективного знаряддя модернізації змісту освіти та підвищення рівня конкурентоздатності молоді на ринку праці. Аналізуються особливості дуальних навчальних програм та їх практичної складової, зокрема. На основі досвіду конкретних університетів акцентується увага на необхідності налагодження співпраці освітніх закладів з підприємствами або адміністративними установами для максимального врахування потреб вишу, підприємства та студентів..



Вернуться к списку