Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2016 год

Читайте в 3 номере журнала «Маркетинг в Україні»

Читайте в 3 номере журнала «Маркетинг в Україні»

НА ШЛЯХУ ДО ПОСТ-ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ЗАВДАННЯ
В сучасних умовах лавиноподібного розвитку комп’ютерних та телекомунікаційних технологій ринкове середовище змінюється настільки швидко, що потребує від підприємства не просто переходу на нові комунікаційні канали, а розроблення постійно діючого механізму адаптації маркетингового інструментарію до нових та майбутніх потреб ринку.

ІІ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ «МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ»
В Одеському національному політехнічному університеті 26-27 травня 2016 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології». За допомогою скайпу конференцію привітав Президент Європейської Конфедерації Маркетингу Ендрю Харвей. За результатами конференції кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету отримала доручення розробити професійні стандарти зі спеціалізації «Цифровий маркетинг»

ВПЛИВ РОЗШИРЕННЯ КНОПКИ «LIKE» FACEBOOK НА ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СММ КАМПАНІЇ
Кнопка «Like» з’явилася на Facebook в 2009 році як інструмент швидкого реагування на пости у мікроблозі. Це була єдина можливість виразити емоції крім коментарів. Аналоги «Like» присутні в інших соціальних мережах, таких як Vk та Twitter. Однак, користувачі вимагали та виступали з проханням додати кнопку «не подобається» як альтернативну реакцію на пости, що мають негативний відтінок. Розширення кнопки «Like» є кращим варіантом порівняно з «не подобається» та надає користувачам досить широкий спектр вираження емоційної реакції.

РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ УКРАЇНИ: ОГЛЯД ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ
У статті проведена діагностикуа та проаналізовано основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України. Більшість факторів, що впливають на ринок маркетингових комунікацій поділено на загальні (тобто такі, які діють на всі, або на більшість, ринків і ринкових відносин), і специфічні, притаманні лише ринку маркетингових комунікацій

АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРАВОВИХ ПЕРЕДУМОВ ДЛЯ ВИКОРІНЕННЯ СЕКСИСТСЬКОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ
Стаття розглядає можливі варіанти вдосконалення національних механізмів правового регулювання та саморегулювання рекламних відносин з метою упередження появи реклами, що дискримінує за ґендерною ознакою
.
МЕТОДЫ ИЗМЕРЕНИЯ РЕПУТАЦИИ
На протяжении последнего десятилетия тема репутации вызывает неослабевающий интерес в мире корпоративного бизнеса. Данный интерес вызван тем, что, по мнению многих экспертов, уровень доверия к корпоративному бизнесу в целом снижается. Для некоторых сфер, таких как финансы или страхование, потеря доверия со стороны стейкхолдеров может привести к краху компании в очень короткие сроки. Именно доверие становится наиболее важным ресурсом, за который начинают конкурировать и локальные бизнесы, и транснациональные компании

Подписной индекс 22942


Вернуться к списку