Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
30
Суббота
Май 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год

Програма XV міжнародної науково-практичної конференції МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ 17-18 грудня 2015


Програма XV міжнародної науково-практичної конференції
МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ
17-18 грудня 2015
Пленарне засідання
Конференц-зал головного корпусу КНЕУ імені Вадима Гетьмана
(проспект Перемоги 54/1, Київ)



9.00-10.00 - Реєстрація учасників конференції
10.00-10.10 - Вітальне слово академіка Анатолія Павленка, ректора КНЕУ, президента УАМ
10.10-11.00 - Вітання членів УАМ та гостей конференції з ювілеєм конференції Маркетинг в Україні
11.00-11.15 - Основні проекти УАМ та їх вплив на розвиток маркетингу в Україні. Ірина Лилик, генеральний директор УАМ, Національний представник ESOMAR в Україні

11.15-11.30 - Перерва на каву-паузу

11.30-11.45 – Сучасні виклики розвитку маркетингу в Україні. проф. Алла Старостіна, зав. кафедрою міжнародної економіки КНУ ім. Т. Шевченко
11.50-12.00 Дослідження дослідницького ринку очима клієнті: методологічні підходи. Олександра Титаренко, керівник дослідницької групи компанії PepsiCo
12.00-12.15 - Напрямки модернізації маркетингової освіти в Україні д.е.н., проф. Окландер Михайло Анатолійович, віце-президент Української Асоціації Маркетингу, завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету
12.15-12.30 - ESOMAR 2015: чим живе індустрія? Наталія Бухалова, група компаній UMG
12.30-12.45 - Український споживач 2015. Максим Машляківський, керівник відділу досліджень ринків споживчих товарів ГфК Юкрейн.
12.45-13.15 – Затвердження професійних вимог до позиції Маркетолог-менеджер з маркетингових досліджень. Проф. Сергій Солнцев, голова Комітету з досліджень Кваліфікаційного Комітету УАМ, зав. кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ»

13.15-14.00 – Обід

14.00-14.15 – Обсяг рекламного ринку України 2015 та прогноз на 2016. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції. Максим Лазебник, виконавчий директор Всеукраїнської Рекламної Коаліції
14.15-14.30 Оцінка кількості внутрішньо переміщених осіб при формуванні національних вибірок проф. Володимир Паніотто, віце-президент Української Асоціації Маркетингу, генеральний директор КМІС
14.30-14.45 – Інтегрована модель системно-рефлексивного маркетингу. Андрій Длігач, генеральний директор Аdvanter Group
14.45-15.00 –InFace. Невербальная оценка коммуникационных материалов. Вадим Денисенко, старший аналітик InMind
15.00 -15. 15 - Захист прав споживачів в сфері життєзабезпечення населення. Ольга Максименко, президент ЕМАУ.
15.15-15.30 - Сильный бренд малыми деньгами: это как? Вадим Пустотин, директор бренд-консалтингової компанії «Следопыт»
15.30-15.45 – Державний маркетинг. Проф. Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, зав. кафедри маркетингу КНТЕУ
15.45-16.00 - Маркетинг громадянського суспільства. Олександр Гладунов, віце-президент Української Асоціації Маркетингу, директор Рівненської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу»
16.00-16.15 – Універсальна система продажів: продукт, реклама, майданчик, персонал. Дмитро Чайковський, співзасновник маркетингової агенції Webface, Марія Сорокіна,спеціаліст з PR маркетингової агенції Webface
16.15-16.30 Затвердження професійних вимог до маркетологів автомобільного бізнесу. Михайло Сокіл, голова Клубу маркетологів автомобільного бізнесу, член Кваліфікаційного Комітету УАМ

18.00 – Дружня вечеря.

18 грудня
Наукові дискусії
Ауд. 334


1. Напрями розвитку стратегічного планування маркетингу. Олена Бочко, к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Мукачівський державний університет

2. Про тренди в рітейл. Володимир Бровченко, асистент кафедри маркетингу ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»

3. Етика PR як запорука стабільного маркетингового середовища, Наталія Виноградська, студентка, Наталія Грицюта, наук. керівник, д.соц. ком., професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Київського національного університету імені Тараса Шевченка

4. Політика імпортозаміщення як один з варіантів розвитку економіки України в найближчому майбутньому Волошин Андрій Валерійович, НаУКМА, Факультет економічних наук, кафедра економічної теорії

5. Оманлива реклама як фактор дестабілізації маркетингового середовища. Катерина Геселева студент Наталія Грицюта наук. керівник, д.соц. ком., професор кафедри реклами та зв’язків з громадськістю/ Київського національного університету імені Тараса Шевченка

6. Застосування PERT- методики для визначення місткості ринку. Майя Голованова к.т.н., доцент кафедри економіки та маркетингу Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»

7. Інтегрована модель системно-рефлексивного маркетингу. Андрій Длігач, к. е. н., доцент кафедри міжнародної економіки та маркетингу, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

8. Сучасні тенденції в маркетингових дослідженнях. Олена Жегус, к.е.н. доцент кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

9. Особливості регіонального економічного аналізу Олена Зарічна кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Мукачівський державний університет, Олеся Гаврилець, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Мукачівський державний університет

10. Дуальна система підготовки фахівців як форма партнерських відносин на ринку освітніх послуг Юлія Князик, старший викладач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»

11. Вплив глобальних тенденцій на впровадження інновацій в автомобільній промисловості. Наталія Колотова, асистент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет

12. Механізм використання емоцій у маркетингу дитячих товарів Ольга Кудирко, к. е. н., доцент кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

13. Банківські інновації у контексті реалізації маркетингу цінностей Наталія Кузьо, Наталія Косар, к.е.н., доцент НУ «Львівська політехніка»

14. Інноваційний маркетинг та його особливості. Ірина Лех к.е.н., старший викладач кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»

15. Сучасні трансформації комплексу маркетингових комунікацій. Людмила Мороз к.е.н., доцент кафедри маркетингу і логістики Національний університет "Львівська політехніка"

16. Цілісний підхід до просування міста. Мар’яна Пирч, к.е.н., доц. кафедри загальноекономічної підготовки та маркетингу Інституту підприємництва та перспективних технологій Національного університету «Львівська політехніка»

17. Особливості створення сильного бренду малим бюджетом. Вадим Пустотін, к.ф.н. , старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю та реклами Київського Національного університету культури і мистецтв, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит»

18. Особливості маркетингу на електронних ринках. Наталія Савицька д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

19. Загальний підхід до вивчення маркетингу у позашкільних навчальних закладах України Шапоренко Олена, завідувач бізнес-центру Київського Палацу дітей та юнацтва, аспірант Інституту проблем виховання НАПН України

20. Тенденції розвитку банківської системи України на сучасному етапі. Шаповалова Еліна, аспірантка Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

21. Маркетинг та вертикально інтегровані виробничі системи. Володимир Шумейко, к.т.н., доцент кафедри економіки та менеджменту Кіровоградського інституту Університету сучасних знань

22. Організація процесу стратегічного маркетингового планування в українських неприбуткових організаціях Мар’яна Лилик, магістр маркетингу, магістр з European Studies, Університет Фленсбург, Німеччина, асистент кафедри маркетингу Інституту Економіки та менеджменту Відкритого Університету розвитку людини «Україна»

23. Синергія в комунікаційній діяльності підприємства. Олініченко Катерина, старший викладач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі

24. Особливості проведення маркетингових досліджень рекламної діяльності. Тетяна Ужанська, доцент кафедри рекламного і виставкого бізнесу, Інституту реклами (м. Київ)

25. Аналіз ринкової сили посередницьких підприємств. Дима О.О. к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу, КНЕУ, Кривещенко В.В. к.е.н., доцент, заступник завідувача кафедри маркетингу, КНЕУ.



Коллеги, чекаємо Вас на конференції «Маркетинг в Україні» 17-18 грудня.
Довідки за телефоном: +38 063 7371784
umaukr@mail.ru
www.uam.in.ua

Вимоги до тез на сайті http://www.uam.in.ua/rus/projects/conference/marketing-in-ua/254/3437/
Організаційний внесок для участі у конференції становить 504 грн. в т.ч. ПДВ 84 грн.
Друк тез (без участі у конференції) - 120 грн. в т.ч. ПДВ 20 грн.

Контакти оргкомітету
umaukr@mail.ru, for.good.ad@gmail.com
+38067 7758561
+38093 9576852
+38050 6102112
+38063 7371784
umaukr@mail.ru
www.uam.in.ua


Вернуться к списку