Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2015 год

Виступ Харківського Регіонального Представництва ІГКР та Відповідального Секретаря ІГКР перед студентами – учасниками молодіжного конкурсу рекламних робіт «МИ ЗА УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ!»

Виступ Харківського Регіонального Представництва ІГКР та Відповідального Секретаря ІГКР перед студентами – учасниками молодіжного конкурсу рекламних робіт «МИ ЗА УКРАЇНСЬКІ ТОВАРИ!», проведений в рамках святкування 20-ти річчя кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського Державного Університету Харчування та Торгівлі, 5 листопада 2015

Майя Голованова,Сергій Мельников та Ірина Лилик розповіли учасникам конкурсу про підходи до визначення реклами сексистською. Вони розказали про досвід роботи ІГКР, прокоментували результати моніторингу реклами на предмет наявності ознак сексизму, який був проведений Харківським Регіональним Представництвом ІГКР в травні 2015 року в м. Харкові. Волонтерами під час проведення моніторингу були студенти Національний аерокосмічний університет ім. М.Є.Жуковського «ХАІ», факультет економіки і маркетингу. Під час дискусії учасники конкурсу також висловили бажання приєднатися до проведення такого щорічного моніторингу.  

В конкурсі приймали участь студенти Харківського державного університету харчування та торгівлі, Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна, Хмельницького національного університету, Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг), Харківського торговельно-економічного коледжу Київського національного торговельно-економічного університету, Львівській комерційній академії, Харківського торговельно-економічний інституту КНТЕУ, Національного аерокосмічного університету ім. М.Є.Жуковського «ХАІ», факультет економіки і маркетингу, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, Харківської загальноосвітньої школи №91, Гімназія №39 ім. Б. Хмельницького, м. Київ, Солоницівський колегіум Дергачівської районної ради Харківської області, Криворізька загальноосвітня школа №103 м. Кривий Ріг. I-III ступенів. 11-А клас.


Вернуться к списку