Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2024 год

Визначені найкращі молоді дослідники


Визначені найкращі молоді дослідники
16-17 травня 2014 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції «Молодь опановує маркетинг» пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченка.

У 2013-2014 році до оргкомітету конкурсу надійшло 30 робіт з 14 університетів України. Журі конкурсу обрало 16 робіт в короткий список. В журі конкурсу входять представники провідних дослідницьких компаній та відомі дослідники. Було вирішено надати чотири призових місця (перше, друге, і два третіх), а також нагородити окремі роботи заохочувальними призами.

Як зазначали на конференції представники компаній TNS в Україні, GfK Ukraine, ACNielsen цінність таких конкурсів полягає у тому, що студенти ще навчаючись можуть показати свої навички провідним спеціалістам, отримати об’єктивну оцінку знанням, отримати запрошення на роботу в провідні компанії. Компанії з задоволенням підтримують талановиту молодь і готові співпрацювати з нею і надалі.

У 2013-2014 році кращою кафедрою у підготовці дослідників вже другий рік поспіль була визнана кафедра маркетингу Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана. Від цієї кафедри надійшла найбільша кількість якісних робіт.

Перше місце серед наукових студентських робіт присуджено роботі студентки Ользі Гнідіної за роботу на тему: «Формування іміджу торгової марки ПАТ «Бель Шостка Україна»»». (НТТУ «КПІ», науковий керівник к.е.н, доцент Діброва Т.Г. )

Друге місце посіла робота студенток Любов Лапко, Людмила Мунічева за роботу: «Реалізація концепції стійкого розвитку в українському суспільстві». (КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, науковий керівник к.е.н., доцент Дима О.О.)

Третє місце зайняли:
- Антоніна Бура за роботу: «Оцінювання конкурентного потенціалу підприємства» (Хмельницький національний університет, науковий керівник д.е.н, доцент Ковальчук С.В.)
- Олег Орєхов за роботу «Зелений маркетинг» (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, науковий керівник к.е.н. доцент Притиченко Т. І. )

Конкурс студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка вперше був проведений в 2006 році з метою підтримки талановитої молоді, зацікавленої у вивченні та освоєнні маркетингових технологій, визначення рівня отриманих знань у сфері маркетингу, обміну прогресивними методиками.

Основні вимоги до наукових студентських робіт:
- Робота повинна бути спрямована на висвітлення результатів конкретних маркетингових досліджень;
- Робота повинна описувати методику збирання даних чи їх обробку;
- Аналізувати сегменти ринку;
- Давати аргументовані рекомендації щодо застосування певних маркетингових технологій на основі проведеного аналізу;
- Оригінальність викладу, без абстрактних міркувань, оцінюється не кількість, а якість роботи.

В журі Всеукраїнського конкурсу студентських робіт з маркетингу ім. Ігоря Ткаченка входять провідні фахівці дослідницької і маркетингової областей України:
Микола Чурилов – член Ради УАМ, доктор соціологічних наук, професор, генеральний директор ТОВ TNS Україна; Ірина Лилик – генеральний директор ВГО «Українська асоціація маркетингу», заступник головного редактора журналу «Маркетинг в Україні», Національний представник ESOMAR в Україні; Іван Любарський – директор компанії IRS Group; Єгор Ткаченко – магістр наук з маркетингу бізнес-школи Колумбійського університету, Нью-Йорк, США, менеджер з маркетингової аналітики в компанії BlackRock, Нью-Йорк, США; Ірина Решетнікова – доктор економічних наук, професор, кафедра маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана; Володимир Паніотто – віце-президент ВГО «Українська асоціація маркетингу», доктор філософських наук, директор КМІС, професор Університету «Києво-Могилянська Академія»; Володимир Власюк – директор ДП «Укрпромзовнішекспертиза»; Владислав Стефанишин –директор ТОВ «Маркетинг Аутсорсинг»; Михайло Сокол – директор зі стратегічного маркетингу корпорації «БОГДАН»; Олена Попова – директор компанії InMind; Олег Синаюк – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», президент Нью Імідж Груп (м. Харків); Олександр Федоришин – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», кандидат психологічних наук, генеральний директор компанії ГФК – ЮКРЕЙН; Олександр Дима – к.е.н, доцент, заступник декана факультету Управління персоналом та маркетингу ДВНЗ КНЕУ ім. Вадима Гетьмана; Олексій Сіваєв – керівник групи відділу по роботі з клієнтами, компанія ACNielsen Ukraine; Світлана Гостілова – член Ради ВГО «Українська асоціація маркетингу», директор з маркетингу компанії ВС-БІЛД; Юлія Сливінська – керівник групи відділу по роботі з клієнтами, компанія ACNielsen Ukraine, Юрій Щирін – директор Агентство Індустріального Маркетингу

Конкурс проводиться під егідою Міністерства освіти і науки України. Організаторами конкурсу «Молодь опановує маркетинг» є Українська Асоціація Маркетингу, компанія TNS Ukraine і Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. Компанія TNS Ukraine виступає не тільки співорганізатором, але і головним спонсором конкурсу.

Подробно.pdf


Вернуться к списку