|
Информация конкурса «Молодежь осваивает маркетинг» имени Игоря Ткаченко
Список работ, поданных на конкурс имени Игоря Ткаченко «Молодежь осваивает маркетинг» 2014 г. и вошедших в короткий список (short list)
Букша Яна Исследование рынка услуг общественного питания для студентов (ноябрь-декабрь 2013) Запорожский институт экономики и информационных технологий Мелитопольское обособленное подразделение
Бура Антоніна Сергіївна Оцінювання конкурентного потенціалу підприємства Хмельницький національний університет
Ворожеїна Ірина, Кисельова Ольга. Фактори ефективності банерної реклами. КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Герасимчук А.О., Угленко К.С. Особливості впливу мобільних додатків на купівельну поведінку споживачів КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Гнідіна Ольга Юріївна. Формування іміджу торгової марки ПААТ «Бель Шостка Україна» НТУУ КПІ
Демченко Наталія. Оцінка обізнаності, конкурентоспроможності та сприйняття послуг гарячої йоги жителями міста Києва» КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Драчева Мария Викторовна. Анализ потребителей туристического продукта Автономной Республики Крым. Керченский государственный морской технологический университет
Єрешко Анастасія Миколаївна. Формування стратегії позиціонування компанії «Roshen» на кондитерському ринку Республіки Литви КНУ імені Тараса Шевченка
Зелинская М.Ю. «Исследование рынка йогуртов компании «Danone». Разработка и проведение анкетного опроса. Анализ проведенного анкетного опроса» Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановского
Лапко Любовь Василівна, Мунічева Людмила Вячеславівна Реалізація концепції стійкого розвитку в українському суспільстві КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Макарова А.А., Юхимчук А.А. Поліщук О.О. Дослідження рівня якості обслуговування персоналу на прикладі косметичних мереж м. Києва КНЕУ імені Вадима Гетьмана
Орєхов Олег Ігорович. Зелений маркетинг. Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
Сырокваша Анна, Тихонова Вероника. Образование как главный фактор конкурентоспособности молодых специалистов. Керченский государственный морской технологический университет
Тржесневська Марія Юріївна Вдосконалення рекламної діяльності ПАТ «ОКЗДХ» НТУУ КПІ
Челомбитько Олександр Михайлович. Розробка заходів із підвищення рівня лояльності споживачів торгівельного підприємства. Харківський національний університет будівництва та архітектури
Шевченко Олена Юріївна Формування маркетингових стратегій для кафедри маркетингу та УІД СумДУ на основі здійснення її стратегічного аналізу (на прикладі спеціальності «Маркетинг»). Сумський державний університет
Вернуться к списку
|
|
|