Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2014 год

Кейс-змагання в КПІ. Вітаємо переможців

6 березня в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут» відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу в рамках VIII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених «B2B–маркетинг», організованої кафедрою промислового маркетингу НТУУ «КПІ».
Цього року інформацію для написання кейсу надала компанія IDS Group Ukraine: основна тема обговорення – як долучитися до масштабної події без спонсорського бюджету. Свого часу IDS Group Ukraine використали так званий ambush-маркетинг для розвитку свого бренду "Моршинська" під час "Євро-2012". Студентські команди мали проаналізувати як вплинув «неофіційний футбольний маркетинг» на ставлення споживачів до бренду, а також запропонувати подальші дії щодо івент-маркетингу та спонсорства для бренду «Моршинська».
У відбірковому етапі взяли участь понад 20 команд з різних університетів м. Києва та інших міст. До фіналу вийшли дев’ять кращих, які й презентували свої варіанти вирішення завдань кейсу перед авторитетним журі, яке очолила генеральний директор Української асоціації маркетингу Лилик Ірина Вікторівна. Також до складу журі увійшли стратег Маркетингової групи OS-Direct Геннадій Васильєв та викладачі кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ».
Під час виступів усі команди проявили креативність та оригінальність, уміння відповідати на складні запитання від команд-конкурентів та членів журі. Але призові місця вибороли ті, хто крім креативності зміг також продемонструвати глибокий аналіз ситуації на ринку та аргументувати практичну значущість своїх висновків і рекомендацій.
Переможцем стала команда НТУУ «КПІ» «Джокер» у складі Дяченко Олени, Менделєвої Вікторії, Сапеги Лідії та Тітової Вікторії, ІІ місце посіла команда КНТЕУ «Ліса» у складі Гранат Лілії, Чиж Лілії та Кривенка Олександра. ІІІ місце поділили між собою дві команди: «Ідея Фікс» (Говтвяниця Альона, Кувиркова Марія, Шевчук Ірина) і Dark Horse (Омецинська Анастасія, Мулик Леся, Липницька Ольга, Пилипенко Ніна) з НТУУ «КПІ».
Журі також відзначило команди «Два товариша» з КНЕУ (Алексєєнко Андрій, Григорович Василь) за нестандартний підхід до розв’язання кейсу та «911» з НТУУ «КПІ» (Менькова Кристина, Голидьбіна Алла, Щедрий Ілля, Качараба Наталія, Голубока Тетяна) за активну участь в обговоренні та кращі запитання.
Вітаємо переможців та сподіваємось, що наступного року кейс-змагання з маркетингу збере ще більше учасників.

Вернуться к списку