Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2012 год

Персональний брендинг як інструмент маркетингу мрії

Персональний брендинг як інструмент маркетингу мрії

Цього літнього сезону рівненська молодь не лише відпочиває і набирається сил, але й переймає досвід в успішних лідерів краю. Так, упродовж двох місяців учасники освітнього проекту “Smart Meetings”, дізнавалися, як зсередини влаштований медіа-бізнес і секрети управління інформаційними процесами, навчалися ефективно вести переговори і просувати свої проекти та продукти у соцмережах. А от 2 серпня Олександр Гладунов, Віце-президент ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», директор з маркетингу та реклами компанії «Монстера», розповів студентам, підприємцям і громадським діячам про важливість формування власного бренду та розкрив суть поняття «самомаркетинг».

Зустріч Олександр Гладунов розпочав неочікуваним висловлюванням: «За великим рахунком Ви зовсім не потрібні цьому світу, раптово цієї епохи сталося перевиробництво креативщиків... Тільки особисті продажі врятують молодих професіоналів: продавати особисто – персоніфікуючи свого клієнта, і особисто – продаючи себе. Отакий концепт самомаркетингу 21-го століття». Це одразу ж спровокувало насичену змістовну дискусію. У ході зустрічі Спікер неодноразово відзначав роль системи цінностей, постановки і перегляду цілей, аналізу сильних сторін, власної унікальності, правильного позиціонування у побудові якісного персонального бренду . Важливим, на думку Олександра Гладунова, є й вибір, наявність і послідовне ведення чіткої стратегії, яка має посилювати враження клієнта, гарантувати найвищу якість продукту та чітко окреслювати Вашу нішу. «Успішними сьогодні є «їжаки», – підсумував Гість, – тобто професіонали, які роблять одну справу, але якісно».

У ході обговорення учасники зустрічі зробили висновки, що персональний бренд дає можливість згенерувати додатковий грошовий потік, працювати на вигідніших умовах, отримувати кращі пропозиції роботи і врешті-решт сповна самореалізуватись.

«Хороший персональний бренд, виростає з особистих цінностей та існує в чотирьох вимірах: перший – функціональний вимір (ключове питання: «Які потреби задовольняє бренд?»), другий – соціальна складова («Як реагує на суспільство?»), третій – духовна складова («Які цінності несе в собі?»), четвертий – ментальна сторона («Який несе в собі образ?»). Для формування власного бренду критично важливим є позиціонування себе як експерта у галузі Вашої спеціалізації, Ваша постійна присутність у медіа просторі», – поділився досвідом Олександр Гладунов.

Найкращі ідеї просування бренду Свого Імені, які висловив один із учасників зустрічі, Гість відзначив подарунком – власною книгою «Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів». А знайти нових друзів і, звичайно, неформально поспілкуватися за чашкою чаю чи кави всі відвідувачі заходу могли під час кава-брейку від доброго та надійного партнера "Smart Meetings" Арт-кав’ярні «Сальвадор Далі».

“Smart Meetings” підходить до свого завершення, в рамках проекту відбудеться ще три зустрічі. І одна з них – вже у цей четвер, 9-го серпня, Гостем зустрічі буде головний редактор Видавничого дому «ОГО», Віталій Голубєв з темою: «Що потрібно, щоб про Вас писали безкоштовно: зацікавлюємо ЗМІ своїм проектом».


Вернуться к списку