Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Черверг
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2012 год

У Рівному обговорили маркетингові можливості та перспективи соціальних мереж

У Рівному обговорили маркетингові можливості та перспективи соціальних мереж

19 липня в рамках проекту “Smart Meetings”, спільної освітньої ініціативи ВГО «Українська Асоціація Маркетингу» та громадської організації “Smart People”, відбулась зустріч рівнян з відомою журналісткою та блогеркою, експертом у галузі соціальних медіа, головним редактором інформаційного порталу OGO.ua Юліаною ТЕТ. Темою події стала «Social Media Revolution по-рівненськи: помилки, можливості, перспективи».

Упродовж заходу Юліана розповіла про сучасні тренди соціальних мереж – мотиватори, меми, інфографіку, зупинилася на порівнянні аудиторій різних соцмереж, зазначивши, що середній вік найбільш активних користувачів «В Контакте» 18-20 років, це переважно студенти, тоді як “Facebook” – це платформа для спілкування дещо старшої (28-30 років) платоспроможнішої публіки. На прикладі відомих брендів Юліана проаналізувала можливості соцмереж та інших інтернет-сервісів для поширення інформації про власні проекти, продукти, послуги. На думку спікера, саме у грамотному підході до подачі інформації, вибору цільової аудиторії та механізму «розкрутки» бренду криється секрет успіху інтернет-маркетингу. Зокрема, Юліана радить правильно визначати час для розміщення власних постів, а саме – ділитися новою інформацією у пору найвищої активності найбільшої кількості ваших друзів. За словами спікера, ефективно доповнювати власні пости яскравими горизонтальними картинками, використовувати топ-теми, заклики, апелювати до почуття патріотизму та національного обов’язку.

Відповідаючи на запитання аудиторії, Юліана ТЕТ пояснила, що просувати свій бренд у соціальних мережах можна, навіть не маючи великих грошей. Достатньо правильно обрати інструмент. Аби визначити, як ефективніше «розкручувати» власний бренд, аудиторія з ініціативи організаторів проаналізувала слабкі та сильні сторони кожного із трьох інструментів – групи, публічної сторінки, персоніфікованого акаунту. За результатами обговорення учасники проекту зробили висновок, що не існує єдиного ефективного інструменту просування, адже, передусім, необхідно враховувати специфіку продукту. Кожен інструмент має свої переваги та недоліки. Персоніфікований акаунт, наприклад, надає можливість відправляти щодня 50 запитів дружби та 20 особистих повідомлень незнайомим людям, але не має опцій перегляду статистики відвідувань та завантаження фото вашими друзями.

У ході зустрічі учасники не лише активно набували знань та жваво дискутували, але й мали нагоду знайти нових друзів, обмінятися контактами, неформально поспілкуватися за чашкою чаю чи кави. Аби цей процес був солодшим, майстри кондитерської «Івіта» приготували для гостей події різноманітні види тістечок та печива. Таким чином, проект “Smart Meetings” ще раз підтвердив свій статус ефективного майданчику для розвитку молодих професіоналів, а «Івіта» - звання найкращої кондитерської міста.

Організатори зазначають, що “Smart Meetings” й надалі даруватиме рівнянам можливості для обміну думками, досвідом, спілкування із молодими й талановитими професіоналами як між собою, так і з відомими та успішними спікерами. Так, гостем наступної зустрічі стане Віце-президент «Української Асоціації Маркетингу», директор з маркетингу та реклами компанії «Монстера» Олександр Гладунов. Анонсована тема зустрічі - «Самомаркетинг: потрібно продавати життя».


Вернуться к списку