Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
26
Вторник
Май 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2010 год

Новое учебное пособие для тех, кто хочет научиться проводить маркетинговые исследования.

Зміст

Вступ

Частина І. Характеристика сфери маркетингових досліджень в Україні

Методичні вказівки до розділу «Характеристика сфери маркетингових досліджень в Україні»

Частина ІІ. Методики проведення маркетингових досліджень

Розділ 1. Тестування

Кейс 1.1. Методика AdEvalТМ. Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 1.2. Оцінка фінансової віддачі інвестицій в маркетинг та рекламу.

Компанія «Міжнародна маркетингова група» 

Кейс 1.3. Оперативна корекція ТВ-кампанії. Компанія «In Mind» 

Методичні рекомендації до розділу

Розділ 2. Моніторинг 

Кейс 2.1. Методика BPO™. Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 2.2. Методика Future View™. Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 2.3. Методика Touchpoll. Компанія «Touchpoll Research»

Кейс 2.4. Методика Market Contact Audit (MCA). Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 2.5. Дослідження ринку побутових електрогенераторів в Україні. Компанія «Міжнародна маркетингова група»

Кейс 2.6. Дослідження сегменту ринку зовнішньої реклами. Компанія «Український Медіа Монітор»

Кейс 2.7. Організація проведення польових робіт. Компанія «Ліга Про»

Кейс 2.8. Стратегічне маркетингове дослідження. Компанія «UMP»

Кейс 2.9. Дослідження у сфері роздрібної торгівлі. Компанія «ГФК- ЮКРЕЙН»

Кейс 2.10. Дослідження ТВ аудиторії. Компанія «ГФК-ЮКРЕЙН»

Методичні рекомендації до розділу 

Розділ 3. Цінові дослідження 

Кейс 3.1. Методика Value Manager™. Компанія «TNS Ukraine» 

Кейс 3.2. Формування цінової стратегії компанії на основі проведення цінових дослідженнь. Компанія «Ukrainian Marketing Group»

Методичні рекомендації до розділу

Розділ 4. Аудит роздрібної торгівлі

Кейс 4.1. Роздрібний аудит «КаБаРе» (HoReCa). Компанія “ГФК-ЮКРЕЙН»

Методичні рекомендації до розділу

Розділ 5. Дослідження персоналу 

Кейс 5.1. Ринок інноваційних технологій. Компанія «Marketing Lab»

Кейс 5.2. Ринок банківських послуг. Компанія «Marketing Lab»

Кейс 5.3. Ринок інноваційних технологій та побутової техніки. Компанія «Marketing Lab»

Методичні рекомендації до розділу 

Розділ 6. Дослідження задоволеності споживачів

Кейс 6.1. Приклад дослідження задоволеності клієнтів для автомобільного дилера. Компанія «TNS Ukraine» 

Кейс 6.2. Методика Conversion Model™. Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 6.3. Методика NeedScopeТМ. Компанія «TNS Ukraine» 

Кейс 6.4. Методика TRI*M™. Компанія «TNS Ukraine»

Кейс 6.5. Дослідження за допомогою методики GfК Loyalty Plus™. Компанія «ГФК- ЮКРЕЙН»

Методичні рекомендації до розділу

Розділ 7. On-line дослідження 

Кейс 7.1. Метод on-line- опитування для побудови рейтингу українських ВНЗ. Компанія «КМІС»

Кейс 7.2. Дослідження потенційних споживачів послуг з набуття вищої освіти в британських ВНЗ. Компанія «Міжнародна маркетингова група»

Методичні рекомендації до розділу 

Розділ 8. Етнографічні дослідження 

Кейс 8.1. Продаж органічних продуктів на українському ринку. Компанія Q&Q Research

Кейс 8.2. Як відпочинок на пляжі, краб та інші тварини принесли багатомільйонний прибуток.

Компанія «UMG»

Методичні рекомендації до розділу 

Розділ 9. Дослідження у сфері B2B .

Кейс 9.1. Дослідження українського ринку природного тальку. Компанія «AIMarketing»

Кейс 9.2. Щомісячний B2B моніторинг українського теплотехнічного обладнання. Компанія «AIMarketing»

Методичні рекомендації до розділу

Довідкова інформація щодо дослідницьких компаній, кейси яких наведено у Практикумі 

Компанія «AIMarketing»

Компанія «ГФК- ЮКРЕЙН»

Компанія «In Mind»

Компанія «КМІС»

Компанія «Ліга Про»

Компанія «Міжнародна маркетингова група»

Компанія «Marketing Lab»

Компанія «TNS Ukraine» 

Компанія «UMG»

Компанія «Український Медіа Монітор» 

Компанія «UMP»

ВГО «Українська Асоціація Маркетингу»

Словник

Література



Вернуться к списку