Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
27
Вторник
Октябрь 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2020 год RSS

1    2    3   


21.10.2020 Передплатники отримали 4 номер журналу «Маркетинг в Україні» 22942 Передплатники отримали 4 номер журналу «Маркетинг в Україні» 22942

Тема номеру «Практична соціологія для професіоналів медіа. Онлайн-курс на Prometheus»

 Цей курс – для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії. Курс навчить і як досліджувати поведінку аудиторії, і як покращити якість контенту. Кінцевою метою є забезпечення громадськості об’єктивною інформацією та зменшення кількості випадків маніпулювання громадською думкою.

Журнал містить лекційні матеріали курсу.

Передплатний індекс 22942

Проєкт здійснено за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди експертів та учасників заходу не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Реєстраціяна курс

  ...
07.10.2020 Вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень» Вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»

Відбувся  перший з трьох вебінарів в рамках проєкту «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень?» Володимир Паніотто, генеральний директор Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), професор НаУКМА говорив про інтерпретацію електоральних рейтингів. 

подробно 

  ...
30.09.2020 Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень» Запрошуємо на вебінар «Практична соціологія для професіоналів медіа. Приховані можливості результатів соціологічних досліджень»

Українська Асоціація Медіа Бізнесу (УАМБ) та Українська Асоціація Маркетингу (УАМ) запрошують професіоналів місцевих медіа прокачати свої вміння витягати з результатів соціологічних досліджень цінну інформацію для розвитку своїх медіа (і, зокрема, з досліджень, що партії замовляють у передвиборчий період). До того ж не зайвим буде ще раз згадати про різницю між Рейтингом підтримки, Рейтингом ставлення, Рейтингом довіри і Електоральні рейтинги.

Тему «Інтерпретація електоральних рейтингів» для вас розкриє Володимир Паніотто, генеральний директор Київського Міжнародного Інституту Соціології (КМІС), професор НаУКМА.

Реєструйтеся за посиланням 

  ...
25.09.2020 УАМ та УАМБ анонсують курс "ПРАКТИЧНА СОЦІОЛОГІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ МЕДІА "УАМ та УАМБ анонсують курс "ПРАКТИЧНА СОЦІОЛОГІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ МЕДІА "УАМ та УАМБ анонсують курс "ПРАКТИЧНА СОЦІОЛОГІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ МЕДІА " УАМ та УАМБ анонсують курс "ПРАКТИЧНА СОЦІОЛОГІЯ ДЛЯ ПРОФЕСІОНАЛІВ МЕДІА "

Цей курс – для журналістів та редакторів, з особливим акцентом на потребах тих, хто працює в місцевих медіа та тих, хто прагне розібратися як «працюють» дослідження громадської думки та як ці методи застосувати для вивчення потреб аудиторії. Курс навчить і як досліджувати поведінку аудиторії, і як покращити якість контенту. Кінцевою метою є забезпечення громадськості об’єктивною інформацією та зменшення кількості випадків маніпулювання громадською думкою.

Цей спеціальний курс з практичної соціології для фахівців медіа компаній розроблений «Українською Асоціацією Маркетингу» та «Українською Асоціацією Медіа Бізнесу» та розміщений в вільному доступі на платформі Прометеус.

Проєкт здійснено за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди експертів та учасників заходу не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США.

Курс

 


  ...
24.09.2020 Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами

22 вересня 2020 року Одеське регіональне відділення Національної школи суддів України спільно із  громадськими організаціями “Українська Асоціація Маркетингу”, “Всеукраїнська асоціація жінок-суддів” та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні провели для суддів апеляційних та місцевих судів онлайн семінар “Міжнародний та український досвід попередження розповсюдження сексистської реклами: співпраця споживачів реклами із виконавчою та судовою гілками влади”.

Детально

  ...
24.08.2020 З Днем Незалежності України! З Днем Незалежності України!

Приміть щирі вітання із визначним святом – Днем Незалежності України! Від усієї душі зичу Вам і Вашій родині міцного здоров’я, щастя і благополуччя!

Ірина Лилик,

президент ГО Українська Асоціація Маркетингу

  ...
14.08.2020 ЧИТАЙТЕ 3  НОМЕР ЖУРНАЛУ «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ЗА 2020 РІК ЧИТАЙТЕ 3 НОМЕР ЖУРНАЛУ «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ» ЗА 2020 РІК

Це 120 номер з часу виходу журналу в світ!

В номері презентовані дослідження членів Української Асоціації Маркетингу, надано короткий огляд результатів глобального дослідження ESOMAR щодо змін в галузі під впливом короноварісу. Представлені статті та поради спеціалістам, як стати таким, за яким будуть ганятися роботодавці навіть у кризу. Презентовані результати проекту щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти в Україні: перші кейси  очима підприємств-партнерів закладів освіти.

Передплатний індекс 22942

  ...
27.07.2020 Кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету запрошує взяти участь у роботі IV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і цифрові технології», яка відбудеться в Одесі 24-25 вересня 2020 р. Кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету запрошує взяти участь у роботі IV Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинг і цифрові технології», яка відбудеться в Одесі 24-25 вересня 2020 р.

Публікація тез доповідей і статей у журналі категорії «Б»

«Маркетинг і цифрові технології» безкоштовна

 

  ...
10.07.2020 Думки роботодавців щодо  дуальної освіти в Україні. Інтерв’ю з Романом Івановичем Мельником, заступником Генерального директора ТОВ «Високовольтний союз -  РЗВА» (м. Рівне) Думки роботодавців щодо дуальної освіти в Україні. Інтерв’ю з Романом Івановичем Мельником, заступником Генерального директора ТОВ «Високовольтний союз - РЗВА» (м. Рівне)

Наша співпраця з Національним університетом водного господарства та природокористування щодо впровадження дуальної форми здобуття освіти почалася в 2019 році. Ми і раніше співпрацювали з цим закладом освіти, оскільки він єдиний великий технічний виш в нашому місті. Якщо раніше наша співпраця ґрунтувалася на добрих взаєминах, то в 2019 році ми уклали договори та зарахували 4 студентів до себе на підприємство.

Чому ми зважилися на такий крок? В нашій галузі гостро відчувається брак кадрів. Крім того, ми чітко усвідомлюємо, що в Рівне НЕ приїдуть висококваліфіковані фахівці та випускники  зі Львова, Тернополя чи Польщі, щоб працювати на нашому підприємстві та розвивати наше місто. Нам потрібно виховувати та спиратися на власні кадри. Тому ми, незважаючи на те, що сьогодні підприємство у зв’язку з карантином, запровадженому внаслідок поширення COVID 19 в Україні, та в Рівненської області зокрема, заходиться не в найкращому становищі,  будемо продовжувати нашу співпрацю із рівненським закладом освіти.

  ...
04.07.2020 Думки роботодавців щодо  дуальної освіти в Україні. Думки роботодавців щодо  дуальної освіти в Україні. Думки роботодавців щодо дуальної освіти в Україні.

Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Федерацією металургів України, Науково-методичним центром вищої та фахової передвищої освіти проводить дослідження з метою вивчення реального досвіду роботодавців, які беруть участь у підготовці здобувачів освіти за дуальною формою. Висловлені роботодавцями думки та поради стануть основою  рекомендацій органам державної влади та закладам освіти щодо створення сприятливих умов для наближення навчання до вимог ринку праці.

Результати дослідження є відкритими і ми починаємо знайомити громадськість з думками підприємств - партнерів закладів освіти.

Інтерв’ю з Валентиною ПУЧКОЮ, HR-директором EDS Engineering, координатором дуальної освіти на підприємстві

Ми почали впроваджувати дуальну форму здобуття освіти рік тому - в 2019 році, оскільки відчуваємо брак в кваліфікованих кадрах на підприємстві. Ми ініціювали таку співпрацю з Національним технічним університетом «Дніпровська політехніка», оскільки саме в цьому закладі освіти є кафедра електроенергетики, яка готує фахівців відповідної спеціальності, а саме «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». Окремо відмічу, що одним із найважливіших факторів успіху було бажання викладачів співпрацювати з нами як одним із провідних підприємств регіона для працевлаштування студентів

  ...

1    2    3