Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
28
Воскресенье
Ноябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год RSS

1    2    3    4   


25.11.2021 lifecell academy для викладачів - членів УАМ lifecell academy для викладачів - членів УАМ

Місяць максимально корисної та цікавої інформації.
Початок лекцій 16.00

25.11
Digital marketing and Black Friday
02.12
Digital marketing tools overview
09.12
CPC, SEO, ROI, CPT, CPI, CPM, CTR, CAC – what are the main KPIs?
16.12
Conversion funnels examples. Final test

З технічних питань звертайтесь до Анатолія Бокін 0632108504

За підсумками курсу всі відвідувачі пройдуть Kahoot тестування й отримають сертифікати. 1 кредит ECTS — 30 навчальних годин.
  ...
20.11.2021 18 листопада 2021 року. Міжнародна науково-практична конференція «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми другого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти України» 18 листопада 2021 року. Міжнародна науково-практична конференція «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми другого року запровадження пілотного проєкту у закладах фахової передвищої та вищої освіти України»

На конференції учасники обговорили проблеми впровадження підготовки фахівців за дуальною формою в закладах освіти та імплементації концепції дуальної освіти в освітній процес закладів освіти. На конференції учасники експерименту, який був запроваджений МОН у 2019 році, поділилися своїми здобутками та окреслили основні проблеми та шляхи їх вирішення.
У рамках конференції було презентовано Аналітичний звіт за результатами другого року пілотного проєкту, який підготовлено на основі всеукраїнського дослідження, яке провели Науково-методичний центр ВФПО, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
  ...
13.11.2021 Місяць максимально корисної та цікавої інформації Місяць максимально корисної та цікавої інформації

lifecell academy проведе курси для викладачів-членів Української Асоціації Маркетингу.
В рамках курсу пройде 4 лекції по 2 години ☝️

Курс розпочнеться 18 листопада. Лекції відбуватимуться щочетверга о 16:00.

За підсумками курсу всі відвідувачі пройдуть Kahoot тестування й отримають сертифікати. 1 кредит ECTS — 30 навчальних годин.
Реєстрація
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScx1BEXnaZWdhMZVoWZKVY3YROr_aJwxDGfnafq6alS9nYQkA/viewform?usp=sf_link  ...
21.10.2021 Затверджено перший професійний стандарт з маркетингу

Українська Асоціація Маркетингу розробила Професійний стандарт «Фахівець – аналітик з дослідження товарного ринку», який затверджено Наказом Міністерства економіки України 18 жовтня 2021 року №751-21
Повний текст Стандарту розміщено в РЕЄСТР ПРОФЕСІЙНИХ СТАНДАРТІВ Міністерство економіки України, на сайті УАМ www.uam.in.ua та в журналы «Маркетинг в Україні» №5, 2021.
Вітаємо авторський колектив з розробки Стандарту:
Окландер М. А. – віце-Президент ГО «Українська асоціація маркетингу», доктор економічних наук, професор, завідувач кафедри маркетингу Державного університету “Одеська політехніка”.
Яшкіна О. І. – професор кафедри маркетингу Державного університету “Одеська політехніка”, доктор економічних наук, професор.
Окландер І. М. – директор з маркетингу ТОВ “Телекомунікаційні технології”, директор ТОВ “Міжнародний інститут маркетингу”, кандидат економічних наук.
Струцинська О. Є. – маркетолог ТОВ “Телекомунікаційні технології”.
Катречко Н. П. – фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку ТОВ “Телекомунікаційні технології”.
https://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=22469103-4e36-4d41-b1bf-288338b3c7fa&title=RestrProfesiinikhStandartiv  ...
05.10.2021 Круглий стіл з питань обговорення  проєкту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти на 2022 рік. УАМ готує свої зауваження та пропозиції. Круглий стіл з питань обговорення проєкту Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти на 2022 рік. УАМ готує свої зауваження та пропозиції.

Сьогодні 5.10.2021 в рамках "Круглого столу" відбулося обговорення проєкту Умов прийому до ЗВО у 2022 році
Найбільш суперечливими є питання щодо введення додаткових вступних іспитів у вигляді:
  • "предметного тесту з управління та адміністрування єдиного фахового вступного випробування" (073, 075, 076)
  • "тесту загальної навчальної компетентності єдиного фахового вступного випробування" (075)
  ...
04.10.2021 МЕМОРАНДУМ про співпрацю  між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.МЕМОРАНДУМ про співпрацю  між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами. МЕМОРАНДУМ про співпрацю між ДПСС України, ІГКР, Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.

4 жовтня 2021 р. було підписано МЕМОРАНДУМ про співпрацю та принципи взаємодії між Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами, який діє при ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні щодо попередження проявів дискримінаційної реклами.   ...
29.09.2021 Вітаємо компанію «Глобал експерт UA» з прийняттям в члени Української Асоціації Маркетингу!

ТОВ «Глобал експерт UA» (м. Київ) створено у 2016 році з метою комплексного обслуговування клієнтів в напрямах збору і аналізу інформації, експертного забезпечення та маркетингових досліджень, Спеціалізація - Маркетингові дослідження та консалтинг на фармацевтичному ринку, аналіз ринку послуг зв’язку, аналіз обізнаності щодо торговельних марок. Клієнти: представники малого та середнього бізнесу, комунальні та державні підприємства, зокрема, Фармацевтична група «Здоров’я», Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров’я народу», Приватне акціонерне товариство «ВФ Україна» тощо.
Директор Резанова Світлана Володимирівна. Сайт: https://ipexpert.org.ua. Пошта: info@ipexpert.org.ua
Facebook: www.facebook.com/mlsgroup.com.ua.
Рекомендації від Фармацевтична група «Здоров’я», Харківське фармацевтичне підприємство «Здоров’я народу».
  ...
27.09.2021 Вітаємо компанію Human Research (м. Харків) з прийняттям в члени Української Асоціації Маркетингу!

Human Research працює на ринку досліджень з 2018 року та надає спектр послуг в сфері соціологічних досліджень і маркетингових комунікацій. Головний пріоритет компанії - якість і професійний підхід до досліджень.
Команда Human Research організовує наступні види досліджень: соціальні, соціально-політичні та маркетингові дослідження.
У своїй діяльності команда Human Research використовує кількісні та якісні методи досліджень.
Кількісні методи досліджень, такі як особисте інтерв’ю, телефонне інтерв’ю або онлайн інтерв’ю проводяться на базі ресурсу Lemur-опитування на онлайн- і оффлайн-платформах. Телефонні опитування проводяться у власній CATI-студії.
Якісні методи досліджень, а саме фокус-групи (оффлайн та онлайн) та глибинні інтерв’ю (оффлайн та онлайн), проводяться досвідченими модераторами на базі власної сучасної фокус-групової студії.
Керівник Василь Ніколенко (hresearch79@gmail.com). Рекомендації від ТОВ «Інфо Сапієнс» та ТОВ «Нью Імідж Маркетинг Груп».
  ...
18.09.2021 УНІАН. Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» УНІАН. Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

14 вересня в УНІАН відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося в період лютий-травень 2021 року.
Спікери: Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР)
Олена Давліканова, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва ІГКР, доцент кафедри маркетингу КНЕУ
Оксана Яшкіна, професорка кафедри маркетингу Державний університет "Одеська політехніка".
Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких - за допомогою технології eye-tracker. Результати викликали жваве обговорення серед 1096 слухачів, які долучилися до онлайн трансляції.

Повний текст дослідження розміщено на сайті http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18251.pdf та www.uam.in.ua
Запис ефіру: Youtube-канал УНІАН: https://youtu.be/k39Z-iAjz7c
 
  ...
10.09.2021 У Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427). У Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

Сьогодні 10 вересня 2021, відбулася знаменна подія! Після прийняття рекламним співтовариством 10 років тому Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі у Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

  ...

1    2    3    4