Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
12
Понедельник
Апрель 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новостиза 2021 год RSS

1    2   


02.04.2021 Старт занять в  NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Старт занять в NielsenIQ Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії NielsenIQ в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу».

В рамках другої лекції NielsenIQ Academy, яка пройшла 31 березня, професіонали ділилися своїм досвідом щодо «Дослідження ринкових трендів/Супертренди на українському ринку/використання трендвотчу у повсякденній роботі компанії. Лектор Сніжана Абдулліна  ...
23.03.2021 Початок занять в Nielsen Academy

Шановні студенти!

Вітаємо з перемогою в конкурсі на можливість безкоштовного навчання в  Nielsen Academy – спільний освітній проект міжнародної дослідницької компанії Nielsen в колаборації з КНЕУ та ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Початок занять 24 березня 2021 року.

Список здобувачів див. детально

  ...
13.03.2021 Навчальний посібник. Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі Навчальний посібник. Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі

Метою цієї публікації є узагальнення наявного досвіду розгляду судових справ в Україні щодо визнання реклами дискримінаційною за ознакою статі, та такою що нехтує етичними, гуманістичними та моральними нормами, правилами пристойності, а також надання практичних рекомендацій суддям.

Публікація для суддів, викладачів Національної школи суддів України, держслужбовців, зокрема представників/ць Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, громадських діячів, представників медіа та рекламістів.

  ...
08.03.2021 Приміть щирі вітання з днем 8 березня! Приміть щирі вітання з днем 8 березня!

Шановні колежанки!
Приміть щирі вітання з днем 8 березня!

В цьому році ми зробили два важливих подарунка до 8 березня:
Пройшов в першому читанні Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами. Ми йшли до цієї події довгих 10 років з моменту прийняття у 2021 році Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654 -002-2011 через дискусії, обговорення та просвітницьку діяльність. Не менш важливим для нас стало друк Посібника для суддів «Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі».

Зі святом жіночої солідарності та боротьби за права жінок, дорогі подруги!

З повагою
Ірина Лилик
Президент ГО Українська Асоціація Маркетингу,
Голова ІГКР
Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»
  ...
06.03.2021 4 березня 2021 року, Верховна рада України в першому читанні підтримала Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами. 4 березня 2021 року, Верховна рада України в першому читанні підтримала Законопроєкт 3427 «Про внесення змін до Закону України «Про рекламу», метою якого є попередження появи сексістської реклами.

 Це дійсно важливий та прогресивний Законопроєкт, на який ми чекали не один рік! Важко визначитись, що саме вражає більше ‒ та титанічна та послідовна праця, яку протягом багатьох років, починаючи з 2011 року, здійснювали профільні громадські об’єднання, професійні асоціації, українські маркетологи та рекламісти нового зразка, щоб достукатись до антагоністичних колег та традиційного соціуму, довести необхідність формування прозорого інформаційного простору, в якому немає місця дискримінації, або те, наскільки все ж таки змінилося українське суспільство, в якому депутати виносять до сесійної зали такі складні та важливі законопроєкти.

Українська Асоціація Маркетингу, як ініціатор подібних змін серед професіоналів пишається партнерством з іншими організаціями, такими як Ліга захисту прав жінок «Гармонія рівних», Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів. Окрема подяка Представництву Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні за багаторічне партнерство і віру в нас.

Дякуємо нашим колегам: Ларисі Магдюк, Олені Давлікановой, Олені Бучинської, Надії Стефанів, Максиму Лазебнику, Тетяні Мехед, Ользі Максименко, Світлані Ліщинської, всім головам та активістам Регіональних Представництв Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: Святославу Жукову, Олені Танасійчук, Світлані Ковальчук, Ірині Перевозовій, Наталі Савіцька, Тетяна Решетілова, Катерина Пілова, Андріана Костенко, Ігор Точонов, Людмила Мамчур, Людмила Мороз, Наталія Карпенко, Ірина Лошенюк, Вікторія Жидок, Тетяна Забаштанська, Оксана Яшкіна. Всім, хто підтримує і допомагає!
  ...
27.02.2021 Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами»Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами» Щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами»

22-24 лютого 2021 року відбулася щорічна стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС, ГО суддів щодо попередження появи сексистської реклами», організована Центральним Секретаріатом ІГКР, ГО «Всеукраїнська Асоціація Жінок-Суддів» та Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Учасники заходу мали змогу ознайомитись з результатами діяльності ІГКР та результатами діяльності ДПСС в напрямку протидії розповсюдження дискримінаційної за ознакою статі реклами в окремих регіонах України за 2020 рік, дослідити окремі випадки та загальні алгоритми розгляду судових справ в окресленій сфері.
На заході був презентований посібник для суддів «Особливості розгляду справ про порушення законодавства про рекламу в частині дискримінації за ознакою статі», в якому окрім репрезентаційних прикладів української сексистської реклами та інформації про роль судів в процесі протидії розповсюдженню сексистської реклами, можна ознайомитись із реальними кейсами, починаючи від моменту отримання скарги на рекламу та закінчуючи розглядом справи в апеляційному суді.
  ...
21.02.2021 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ДОЛУЧИЛАСЬ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НОВОЇ СИСТЕМИ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ РОЗВИТКУ НАУКОВОЇ, НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ

Для забезпечення розроблення нової системи пріоритетних напрямів розвитку наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності, орієнтованих на досягнення Україною цілей сталого розвитку, Наказом Міністерства освіти і науки України № 196 від 15.02.2021 створено міжвідомчу робочу групу, в склад якої входять урядовці, видатні діячі та науковці України.
Представником від Українськой асоціації маркетингу у міжвідомчій робочій групі є її віце-президент Окландер Михайло Анатолійович – завідувач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, доктор економічних наук, професор.
Наказ МОН від 15 лютого 2021 року № 196.pdf  ...
21.02.2021 Вітання Вітання

Дорогі члени Української Асоціації Маркетингу!
Вітаю з 24 річницею створення нашої організації!
Здоров'я і процвітання вам і вашим родинам!

З повагою,
Ірина Лилик
президент ГО УАМ
  ...
22.01.2021 Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Рекомендации компании stylus.ua Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога. Рекомендации компании stylus.ua

По статистике, 4,66 млрд человек ежедневно активно пользуются интернетом. Это, на секундочку, 60 % населения Земли! В среднем, пользователи проводят в онлайне 7 часов в день. Отсюда и признание SMM самым эффективным методом продвижения товаров и услуг.
Главное – правильно выбрать социальную сеть и грамотно внедрять маркетинговые приемы. Какие именно - далее в материале. 
  ...
14.01.2021 ІХ МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ДИСТАНЦІЙНА КОНФЕРЕНЦІЯ «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

Кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу Національного фа­рмацевтичного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) запрошує Вас взяти участь у ІХ Міжнародній науково-практичній дистанцій­ній конференції «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ», яка відбудеться 18 березня 2021 року.

  ...

1    2