Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
23
Среда
Август 2017
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 






-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
-> Новостиза 2017 год RSS

1    2    3   


17.08.2017 Діяльність Індустріального Ґендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади

Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія  із громадянським суспільством

Впровадження політики децентралізації надає можливість місцевим органам влади більше впливати на інформаційну політику в регіоні в тому числі через попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі. Це вимагає нових форм співпраці між державними органами та громадськими організаціями в регіонах

  ...
20.06.2017 17 червня 2017 року на кафедрі промислового маркетингу КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулася довгоочікувана видатна подія: захист кваліфікаційних робіт на здобуття Сертифікатів Української Асоціації Маркетингу «Менеджер з маркетингових досліджень».

Ювілейний екзамен (10 років Сертифікаційній програмі) відбувся вже за новими стандартами, що були затверджені УАМ в листопаді 2016 року, та включають в себе знання та навички з цифрових технологій досліджень, веб-аналітики, синдикативних ринкових досліджень та нових галузевих стандартів з проведення онлайн досліджень.  ...
20.06.2017 15 червня 2017 року Українська Асоціація Маркетингу провела десяту ювілейну сертифікацію маркетологів Одеського національного політехнічного університету. 15 червня 2017 року Українська Асоціація Маркетингу провела десяту ювілейну сертифікацію маркетологів Одеського національного політехнічного університету.

Десятий рік поспіль Одеський сертифікаційний центр при ОНПУ випускає сертифікованих спеціалістів з управління маркетинговими дослідженнями. А в цьому році сертифікаційний іспит був проведений за двома програмами «Менеджер з маркетингових досліджень» і вперше за напрямом «Менеджер з цифрового маркетингу».   ...
08.06.2017 Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством, Одеса

Міністерство соціальної політики України, Департамент соціальної та сімейної політики Одеської обласної державної адміністрації, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами проводять 16 червня 2017 року семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством».
Контакти організаторів for.good.ad@gmail.com,
dstsp@ukr.net
Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні 
  ...
07.06.2017 Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд долларов

Toyota занимает первое место как самый ценный автомобильный бренд,
в отрасли с более высоким уровнем маржинальности, новых форм собственности и конкурентов, ориентированных на технологии
Tesla является самым быстрорастущим автомобильным брендом, который вырос на 32% достигнув 5,9 млрд долларов, в рейтинге BrandZ Top 100 самых ценных мировых брендов, выпущенном сегодня WPP и Kantar Millward Brown. Резкое увеличение отражает успех позиционирования автомобиля как инновационного, но и стильного роскошного бренда, предлагающего работу высокооктанового двигателя сжигания углерода.
  ...
05.06.2017 Маркетинговые технологии в Интернете

летняя школа на берегу Черного моря.
Дата проведения: 07 августа – 17 августа 2017 г. , 
  ...
03.06.2017 ГЛОБАЛЬНИЙ МОНІТОР

«THE GLOBAL UNIVERSITY ENGAGEMENT MONITOR:
THE GLOBAL UNIVERSITY-BUSINESS COOPERATION MONITOR»
Глобальна дослідницька ініціатива за підтримки Європейської Комісії

Мета проекту: глобальний огляд стану співпраці між університетами та бізнесом

Дослідження проводиться організацією Science to Business Marketing Research Centre (S2MBRC), Німеччина, разом з Європейським Консорціумом, до якого входять Організація економічного співробітництва і розвитку (OECD), Асоціація торговельно-промислових палат Європи, компанії та університети.
Результати дослідження будуть використані для розроблення заходів щодо покращення взаємодії університетів і бізнесу в Україні.
Запрошуємо експертів від університетів та бізнесу взяти участь в опитуванні, яке проводиться англійською, німецькою і російською мовами за посиланням http://www.uni-engagement.com/selection. Час, необхідний для відповіді на питання анкети, не перевищує 15 хвилин.
Тривалість дослідження - до 16 червня 2017 р. 
  ...
02.06.2017 ІҐКР розпочав серію семінарів з питань попередження проявів дискримінаційної реклами в Україні ІҐКР розпочав серію семінарів з питань попередження проявів дискримінаційної реклами в Україні

У Вінницькій області відбувся семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством». Захід проведено в рамках проекту «Розробка та впровадження механізму попередження появи дискримінаційної реклами в інформаційному просторі», що реалізується Міністерством соціальної політики України в партнерстві з Представництвом Фонду імені Ф. Еберта в Україні.  ...
01.06.2017 Переможці Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2017 рік Переможці Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2017 рік

На конкурс подано 38 робіт студентів з 21 університету України.
Детально
  ...
15.05.2017 Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством

Міністерство соціальної політики України, Департамент соціальної та молодіжної політики Вінницької обласної державної адміністрації, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами проводять 31 травня 2017 року семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством».
Контакти організаторів for.good.ad@gmail.com,
dsmp.sgt.vinoda@gmail.com тел.: 0984440372
Проект реалізується в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
  ...

1    2    3