Резолюція конференції «Дуальна освіта як відповідь на виклики, що стоять перед сучасною системою української освіти» 18-19 вересня 2014 року
Учасники конференції констатують актуальність питань щодо наближення змісту освіти до вимог ринку праці та зазначають необхідність послідовної та системної роботи по впровадженню принципів дуальної освіти в систему підготовки фахівців в Україні, вважаючи цей напрям роботи відповіддю на ті виклики які стоять сьогодні не лише перед системою освіти, а й перед економікою і суспільством в цілому. Дуальна освіта дає можливість оптимально поєднати набуття теоретичних знань та практичних навичок, підвищує шанси випускників отримати перше робоче місце; забезпечує безперервну модернізацію змісту навчальних програм та гарантує здобуття сучасного рівня освіти, шо в свою чергу сприяє економічному розвитку країни.
Учасники конференції виокремили основні напрями роботи щодо впровадження принципів дуальної освіти в Україні, а саме:
• Налагодження сталих партнерських зв’язків навчальних закладів та виробництвами/закладами/організаціями;
• Формування системи незалежної оцінки
• Розробка та впровадження механізмів погодження навчальних програм с партнерськими виробництвами/закладами/організаціями;
При цьому наголошується на необхідності реалізації цих підходів на всіх освітніх рівнях – від професійно-технічної до вищої професійної освіти. З метою реалізації принципів дуальної освіти учасники конференції ухвалили «
Дорожню карту.pdf з впровадження дуальної освіти в Україні».
Організатори конференції Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу» в партнерстві з Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні та НТУУ «Київський політехнічний інститут»