Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
19
Вторник
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».

Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».

Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».
В Одеському національному політехнічному університеті 26-27 травня 2016 року відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг і цифрові технології».

За результатами конференції кафедра маркетингу Одеського національного політехнічного університету отримала доручення розробити професійні стандарти з спеціалізації «Цифровий маркетинг».
За допомогою скайпу конференцію привітав Президент Європейської Конфедерації Маркетингу Ендрю Харвей.

В конференції прийняло участь 100 учасників, які представляли 38 організацій. У тому числі: Akademia Polonijna (Częstochowie, Polska), Społeczna Akademia Nauk (Łodzi, Polska), Uniwersytet Ekonomiczny (Kraków, Polska), Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna (Bielsko-Biała, Polska), Vilnius University (Lithuania), Белорусский государственный экономический университет (Минск, Беларусь).
Основними тематичними напрямками дискусії стали: специфіка цифрового маркетингу в секторах економіки; маркетингові дослідження на основі цифрових технологій; маркетингові комунікації та цифрові технології; маркетинг-освіта в умовах інформатизації суспільства.

З доповідями виступили: директор Інституту бізнесу, економіки та інформаційних технологій Одеського національного політехнічного університету, доктор економічних наук, професор Філиппова Світлана Валеріївна, декан факультету маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» д.е.н., проф. Шафалюк Олександр Казимирович; Генеральний директор Української Асоціації Маркетингу, Національний представник ESOMAR в Україні к.е.н., доц. Ірина Вікторівна Лилик; директор Інституту маркетингу, заступник завідувача кафедри маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», к.е.н., проф. Пилипчук Володимир Петрович; завідувач кафедри економіки і маркетингу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», д.е.н., проф. Яковлєв Анатолій Іванович; завідувач кафедри маркетингу і комерційної діяльності Харківського державного університету харчування та торгівлі, д.е.н., проф. Савицька Наталія Леонідівна; завідувач кафедри менеджменту Маріупольського державного університету, д.е.н., проф. Омельченко Володимир Якович; декан факультету економічних наук Національного університету «Києво-Могилянська академія», к.е.н., доц. Гуменна Олександра Віталіївна, старший викладач кафедри промислового маркетингу Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» Черненко Оксана Володимирівна.
Практичним досвідом використання інструментів цифрового маркетингу поділилися: провідний SEO-аналітик компанії «SiteClinic» Явтушенко Олександр; продукт менеджер компанії «Continuum» Мороз Лілія; директор зі збуту компанії «Евролайф» Єремєєв Валерий.

Материалы конференции размещены по адресу http://economics.opu.ua