Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
24
Вторник
Ноябрь 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Creative Agency (все сообщения)
Выбрать дату в календареВыбрать дату в календаре

Дизайн виставок, Дизайнерське оформлення експозицій
Сучасні тенденції оформлення виставок

Агентство Креативних Комунікацій 306* завжди в курсі новинок у сфері дизайну. Ми пропонуємо ознайомитися з описом актуальних течій в дизайні зали, шоу-румів, торгових точок, стендів та манекенів, а також кольорового рішення. Після ретельного вивчення англомовних тематичних веб-порталів, фотозвітів пройдешніх експозицій, спостерігаємо кілька тенденцій в оформленні виставок.

Закордонні дизайнери та агенції з організації виставок радять черпати натхнення з оздоблення інтер’єрів. Поділ простору на секції допоможе соціалізувати продажі, однак перегородки можуть бути L-форми для забезпечення максимального доступу до виставкового стенду.

Бренди розпізнають за їхніми фірмовими кольорами, проте саме темно-синій переважатиме на цьогорічних виставках. На відміну від клінічно-білого кольору минулорічних експозицій, сьогоднішня гама додає драматизму, глибини та інтриги. Міжнародний показ ювелірної майстерності, який пройшов у Гонг Конгу, наглядно демонструє дотримання такої тенденції в поєднанні з темно-фіолетовим і чорним. У випадку цього кольорового рішення ключовим елементом є освітлення, яке допомагає акцентувати увагу на товарі.

Стенди сучасного дизайну варто прикрашати ретро елементами. Такого ефекту можна досягнути за допомогою старого столу, сучасних стільців чи старовинних освітлювальних приладів у поєднанні з модерними формами та лініями.

Рамки отворів, плінтуси та контури демонстраційного стенду, на думку дизайнерів, повинні бути чорного кольору.

Гарною ідеєю для демонстрації продукту є виставковий стенд, стилізований під бібліотеку – стіна від підлоги до стелі у вигляді книжкових поличок. Також цікавим є дизайнерське рішення, яке було застосоване для конференц-холу Google – це оформлення стелажів віконною вініловою плівкою.

У 2015 році модною буде текстура деревини сплавного лісу блідого відтінку, вона найкраще підходитиме для виставок садового дизайну.

Шестикутник та форма медового стільника не залишить нікого байдужим, адже саме вони є фаворитами у світі геометрії. Покриття для підлоги або піддони такої форми є найбільш доречною інтерпретацією цього ключового напряму.


Фахівці підказують приділяти значну увагу шрифтовим написам, які були дуже популярним в інтер’єрі минулого року, сьогодні ж такий прийом варто перенести в дизайн виставкових стендів. Яскраві, насичені написи виступають у ролі частини декору – чим простіший дизайн стенду, тим вони виразніші.

Виставкові стенди мають привертати увагу, тому сьогоденний тренд диктує нам неординарні рішення, а новомодні комбінації покликані позбуватися передбачуваності. Дизайнери закликають сміливо експериментувати. Поєднання різнобарвності з монохромністю, сучасності з ретро в оформленні стенду креативно та незвично виділятиме Ваш товар у залі серед інших учасників виставки.
Изменено: Creative Agency - 19.05.2015 18:55:16
Рекламний дизайн, Роль креативних концепцій в рекламі
Дизайн на вагу золота

Агентство Креативних Комунікацій 306* охоче ділиться результатами власних оглядів поточних тенденцій оформлення ювелірних магазинів, концепцій позиціонування крупних виробників коштовностей, а також секретами їхнього успіху. Проаналізувавши закордонні сайти дизайну реклами ювелірних виробів та офіційні веб-портали світових фірм, ми відзначили для себе важливу роль креативу для розвитку бізнесу.

Задля унікальних ідей облаштування інтер’єру та акцентів, які будуть вирізняти їх серед інших, власники магазинів ювелірних виробів звертаються до креативних агентств. Концепція оформлення салону прикрас у Мадриді та його незвична назва «OhmyGOd», яка виступає так званим «вау-фактором» для привернення уваги, є роботою агенції MArkeTInG-JAzz.

Ідея оздоблення бутіку Swarovski під стиль виробів належить німецькому креативному бюро Hartmannvonsiebenthal. В інтер’єрі багато скла та світла, що утворює повітряний дизайн, а на одній зі стін кристалами викладений символ компанії – граційний лебідь, для формування чіткої асоціації з брендом.

Як показує закордонна практика, оформленню вітрин надається неабияке значення, оскільки це перше, що бачить покупець. Цікавою ідеєю для оздоблення виступає тематика фільмів. Вітрина магазину Tiffany&Co. в Нью-Йорку виконана в стилі стрічки «Великий Гетсбі» талановитим дизайнером Катрін Мартін. Вона стилізована в дусі епохи класичного гламуру кришталевими люстрами, в руках демонстраційних манекенів, які декоровані фірмовими коштовностями, є фужери з шампанським.

Для ювелірних виробів Kenzo в магазині Cadenzza агенція DFROST GmbH&Co. KG створила сюрреалістичну інсталяцію у вигляді жіночих рук, що чаклують над логотипом. Акцент зроблено на відбірних зразках прикрас, встановлених посередині дисплею. Містична атмосфера додає вітрині магії: всесвіт Kenzo приваблює та захоплює водночас.

Легендарні ювелірні будинки, як, наприклад, Chopard, мають штатних арт-директорів, які розробляють дизайн виробів та концепцію позиціонування бренду. Ідею формування образу дому Boucheron небезпідставно вважають однією з кращих, адже в ній підкреслено вірність традиціям, копітку працю ювелірів, наголошено на детальному опрацюванні виробів, а також на тому, що в кожну коштовність майстри вкладають іскру душі.

Фірма Cartier ретельно підходить до позиціонування свого продукту, тому для реалізації рекламної кампанії годинників Shape your time було створено відео з участю французького режисера Бруно Авейана, а виставку лінійки в Токіо організувала команда архітектурного бюро Architecture at large.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=FNtZ3pPun3Y

До зйомки кліпу L'odyssee Cartier, французька годинникова та ювелірна марка залучила творчі розуми з креативної агенції Publicis agency Marcel. Результат перевершив всі сподівання: ролик зібрав мільйони переглядів на каналі YouTube.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=yaBNjTtCxd4

По-справжньому особливі моменти життя підкреслює дизайн POSM ювелірної продукції для SoulMate Diamond Jewelry. Результат ініціативи розвитку бренду від агенції Pull inc. був з ентузіазмом прийнятий незалежними торговцями коштовними виробами США та Канади. Ювелірна компанія JB Jewelry досягла значного успіху та здобула нові можливості для дистрибуції через головні торгові центри в Північній Америці. Після цієї успішної акції бренд SoulMate вийшов на азіатські ринки.

Сьогодні важко уявити будь-яку важливу подію без цінних подарунків: золоті прикраси ніколи не вийдуть з моди, а дорогий наручний годинник підкреслює високий статус свого власника. Визнані світом ювелірні гіганти не нехтують рекламою для підтримки свого бізнесу та збереження репутації. Не залишає сумніву: винахідливі творчі рішення, вдалий дизайн та незвичні креативні концепції допомагають оптимізувати бренд та відкривають перед виробниками нові шляхи розвитку.
Агентство Креативних Комунікацій 306*: http://www.306.agency/
Изменено: Creative Agency - 19.05.2015 15:53:40