Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Март 2024
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Клуб преподователей
ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВА КОНФЕРЕНЦІЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ ТА СТУДЕНТІВ

«Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління»
  ...
МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА INTERNET-КОНФЕРЕНЦІЯ «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ»

Кафедра менеджменту та маркетингу у фармації Національного фармацевтич­ного університету Міністерства охорони здоров’я України (м. Харків) запрошує Вас при­йняти участь у Міжнародній науково-практичній Internet- конференції «МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ У СКЛАДІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ, НАУКИ, ОСВІТИ, ПРАКТИКИ», яка відбудеться 28-29 березня 2013 року.

  ...
Программы УАМ для вузов

Презентация  ...
Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві

2 лютого 2012 року за ініціативи Всеукраїнської громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу» та Фулбрайтівського товариства в Україні відбулося засідання «круглого столу» «Освіта в інтересах споживачів».

Обговорювалися положення книги Філіпа Котлера та Карен Фокс «Стратегічний маркетинг для навчальних закладів» та доцільні шляхи їх впровадження в умовах України. У даному контексті розглядалися питання дослідження задоволеності споживачів освітніх послуг вищих навчальних закладів – роботодавців, випускників, батьків та студентів, а також механізми практичної взаємодії вишів та фахових організацій, які представляють учасників профільних ринків.

 

  ...
“Економічний вісник НТУУ КПІ"

Вельмишановні колеги !

Факультет менеджменту і маркетингу НТУУ «КПІ» повідомляє про

підготовку чергового номеру щорічного видання “Економічний вісник

Національного технічного університету України “Київський

політехнічний інститут”. Збірник включено до оновленого переліку

фахових видань з економіки, який затверджено ВАК України. У збірнику

публікуються наукові статті професорсько-викладацького складу факультету,

інших університетів, інститутів і науково-дослідних установ України і зарубіжжя,

результати дисертаційних досліджень докторантів і аспірантів. Термін подачі

матеріалів – до 15 жовтня 2010 р. Публікація статей відбувається за кошти

факультету. Вимоги до статей наводяться в додатках. Орієнтовна дата виходу

збірника – червень 2011 р.

  ...
Маркетинговые технологии в условиях инновационного развития экономики

З 11 по 13 грудня 2008 року у Хмельницькому національному університеті відбулася 3-тя міжнародна науково-практична конференція, “Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки”.
Проведення конференції було присвячено ювілейним подіям Хмельницького національного університету, серед яких:
5-ти річчя кафедри маркетингу;
10-ти річчя акредитації спеціальності «Маркетинг»;
35-ти річчя Інституту економіки і управління.
Організаторами конференції виступили Українська асоціація маркетингу (УАМ); Хмельницький національний університет, Національний університет “Львівська Політехніка”, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут і Хмельницька філія КБ “Приватбанк”.
Доповіді на конференцію надіслало понад 100 науковців і фахівців з маркетингу провідних вищих навчальних закладів з 20-ти областей України.   ...
Семинар во Львове

Семинар - тренинг "Автоматизация учета взимоотношений..."   ...
Встреча в компании TNS в Украине Встреча в компании TNS в Украине

22 апреля 2008 года в рамках Клуба преподавателей Украинской Ассоциации Маркетинга компания "ТНС Украина" впервые провела день открытых дверей для преподавателей киевский вузов.   ...
Семинар для преподавателей ДМ в условиях кризиса Семинар для преподавателей ДМ в условиях кризиса

14 марта Украинская Ассоциация Директ Маркетинга совместно с Украинской Ассоциацией Маркетинга провела семинар для преподавателей «ДМ в условиях кризиса». В семинаре приняло участие 26 преподавателей маркетинга, представляющие вузы Львова, Киева, Донецка, Харькова, Хмельницкого, Одессы. Семинар имел отраслевую специфику и был четко ориентирован на различные сферы бизнеса: банковский сектор, страховой бизнес, ритейл, сектор В2В.  ...