Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
09
Черверг
Июль 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Студенческий «M-team club»
12.11.2010 Открытая лекция во Львове "Маркетинг розничных сетей. Японский опыт."  Открытая лекция во Львове "Маркетинг розничных сетей. Японский опыт."

12 листопада  у Львівськой комерційної академії пройшла відкрита лекція для студентів  Факультету міжнародних економічних відносин "МАРКЕТИНГ ДЛЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ"   Вул.. Братів Тершаківців 2А, ауд.310 17.00-18.00

Лектор – пан Казукімі НАМІЄ, експерт Японського агентства міжнародного співробітництва (JICA),консультант у галузі розробки та впровадження маркетингової стратегії консалтингової компанії «Because Institute» (Токіо, Японія). Реалізує проекти для компаній з виробництва та продажу сільськогосподарської техніки, мотоциклів, екологічного обладнання, офісної техніки тощо. Є запрошеним професором Магістерської програми Японського інституту технологій (Токіо, Японія). Читає лекції з маркетингу для управлінців.

Казукімі НАМІЄ має більш ніж 20-річний досвід консультування японських та інших світових компаній в області маркетингу та бізнес-стратегії. Є автором книг «14 Simple principles for building a super-profitable company» («14 простих принципів створення надприбуткової компанії») (опублікована в Японії, Кореї та Китаї), «Note for strategic-minded people» («Нотатки для стратегів»), «Map for strategic-minded people» («Карта для стратегів»), «Management innovation toward better profitability for manufacturing companies» («Управління інноваціями як інструмент збільшення прибутку виробничих підприємств»).

  ...

1    2