Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
09
Черверг
Июль 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 





-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Студенческий «M-team club»

ВІДКРИТТЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО МАРКЕТИНГ КЛУБУ НА БАЗІ ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО БІЗНЕС-КОЛЕДЖУ

ВІДКРИТТЯ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО МАРКЕТИНГ КЛУБУ НА БАЗІ ЧЕРКАСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО БІЗНЕС-КОЛЕДЖУ

15 лютого 2012 р. розпочав свою діяльність студентський науковий маркетинг-клуб «МУР Cating Club» на базі Черкаського державного бізнес-коледжу.

Відкрила перше засідання Лилик Ірина Вікторівна – генеральний директор ВГО «Українська Асоціація Маркетингу», національний представник ESOMAR в Україні. У засіданні взяли участь директор д.е.н. Куклін О.В. та заступник директора ЧДБК, к.е.н. Азьмук Н.А., викладачі кафедри економіки та підприємництва.

На першому засіданні «Успіх: як його досягти» обговорювалися питання освіти, сертифікації, кар’єри в галузі маркетингу. Особлива увага в дискусії приділялась вимогам сучасного ринку праці до маркетологів. Обговорювалися проблеми, які виникають під час пошуку першого місця роботи за фахом.

Студенти разом із викладачами спробували знайти відповіді на такі питання:

- Як і де шукати роботу?

- Як потрібно поводитися на співбесіді?

- Якими компетенціями повинен володіти майбутній маркетолог?

- Які конкурентні переваги на ринку праці можуть бути у випускника ВНЗ?

- Чи потрібна сертифікація?

Жваву дискусію викликало обговорення конкурентних переваг, які надає кваліфікаційний сертифікат при працевлаштуванні та, зокрема, при пошуку свого першого робочого місця.

Надалі планується запрошувати на засідання клубу провідних фахівців з маркетингу, реклами, брендингу для проведення майстер-класів та обговорення сучасних тенденцій розвитку маркетингу в Україні і в світі. Засідання клубу відбуваються щотижня по середах.

Девіз клубу – «Муркуй над створенням ідей»


Вернуться к списку