Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
20
Понеділок
Травень 2019
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Основні задачі та механізм роботи ІГКР:


1. ІГКР проводить експертизу реклами на наявність дискримінації. Комітет розглядає скарги на дискримінаційну рекламу від громадян, а також надає експертні висновки за зверненням державних органів. Зокрема, представник ІКГР входить в склад Експертної Ради з питань протидії дискримінації за ознакою статі при Міністерстві соціальної політики України.  

2. У своїй роботі ІГКР спирається на Стандарт НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА РЕКЛАМА ЗА ОЗНАКОЮ СТАТІ СОУ 21708654 -002-2011. Розуміючи, що реклама має значний вплив на суспільну свідомість, Стандарт підтримано фаховими асоціаціями маркетологів та рекламістів, провідними ґендерними організаціями та іншими асоціаціями, члени яких є замовниками реклами.

3. Отримавши скаргу, Комітет розглядає її продовж 2 тижнів та робить експертний висновок. Якщо рекламу визнано дискримінаційною, Секретаріат ІГКР звертається з проханням до рекламодавця про припинення поширення такої реклами. Крім того, скаржник отримує повідомлення про результати розгляду скарги та результати спілкування з рекламодавцем. У 50% випадків, рекламодавці змінюють або знімають рекламу.

4. В разі, якщо дискримінаційна реклама отримує широке розповсюдження та може справити значний негативний вплив на суспільство, а рекламодавець не реагує на звернення ІГКР, скарга передається до Дисциплінарного комітету, до складу якого входять лише юристи, з метою пошуку механізмів вирішення проблеми в правовому полі.  

5. У відповідь на суспільний запит ІГКР створює представництва в регіонах, що дасть можливість залучити широку громадськість до процесу запобігання розповсюдження дискримінаційних практик в Україні