Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
П'ятниця
Лютий 2024
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі українська практика та міжнародний досвід: монографія/І. Лилик, Л. Магдюк, М. Лилик, О. Грей, О. Давліканова, О. Суслова, Є. Ромат, С. Лерке, Т. Примак, за заг. ред. к.е.н., доц. Лилик І.В.

Викликом 21 століття став інтенсивний інформаційний розвиток, який приніс свої переваги та проблеми суспільству. Реклама посіла вагоме місце в цьому процесі. Говорячи нам про нову або давно знайому продукцію, пропонуючи взяти участь у заходах, відвідати футбольний матч або подивитися кіно, реклама перетворилася на засіб формування наших потреб та смаків. В її бурхливому просторі ми спостерігаємо шедеври світового мистецтва але, на жаль, є зразки реклами, яка ображає гідність людині.

30 вересня 2011 року на Форумі громадських асоціацій України, які представляли більшість фахівців маркетингу та реклами, були прийняті Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі. Фахівці сказали «ні» пошлості та поганому смаку в рекламі. Вони висловили своє переконання в необхідності саморегулювання на цьому ринку, наголошуючи на тому, що професіонали здатні робити ефективну рекламу, яка не дискримінує людину.

Стандарти – це критерії, за якими можна визначити рекламу сексистською, це менеджерські поради, стосовно того, як уникнути ґендерної дискримінації в рекламі, це дієвий механізм впровадження саморегулювання на ринку реклами. В Україні сьогодні такій механізм формується фаховим співтовариством. Прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі – це перший крок до саморегулювання ринку реклами, до впровадження цивілізованих норм демократичним шляхом.

скачать



Вернуться к списку