Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами
Регіональні представництва ІГКР
|
|
|
|
|
26.04.2019
|
Діяльність Чернігівського Регіонального Представництва ІГКР
Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління
24 квітня 2019 р. в рамках Круглого столу «Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління» , який проведено кафедрою маркетингу PR-технологій та логістики Чернигівського Національного Технічного Університету студенти та викладачі обговорювали шляхи подолання сексизму в рекламі. Забаштанська Тетяна Володимирівна – к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ, членкиня Чернігівського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами представила ПІДСУМКИ ОПИТУВАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ЧНТУ: «СЕКС БІЛЬШЕ НЕ ПРОДАЄ!», а Ємець Наталія Анатоліївна – керівниця Центру ґендерної освіти ЧНТУ, к. філос. н., доцентка результати дослідження ҐЕНДЕРИЙ ПАСПОРТ ЧЕРНІГІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
...
|
14.03.2019
|
Діяльність Вінницького Регіонального Представництва ІГКР
12.03.2019 відбулося чергове засідання Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, що діє при Департаменті соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації.
Розглянуто звернення громадян щодо розміщення реклами, яка містить інформацію з елементами дискримінації за ознакою статті. За результатами експертизи даного зразка реклами Головою Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами – Оленою Ковінько сформовано експертний висновок, в якому визнано рекламу ТМ «СТО.3D» – станції технічного обслуговування автомобілів дискримінаційною та такою, що порушує добросовісну маркетингову практику. Під час засідання всі члени Експертної ради одноголосно прийняли рішення щодо наявності порушень за розглянутим зверненням.
...
|
08.03.2019
|
Тренінг: "Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін"
20-21 лютого 2019 року відбувся тренінг : "Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін". 40 представників з понад 30 навчальних закладів різних регіонів України обговорювали методичні питання проведення занять зі студентами за темами щодо недискримінаційної реклами, етики рекламних повідомлень, сучасних трендів в рекламі тощо. Викладачі обмінювалися досвідом проведення занять, здобутками в методиках та аргументах, вивчали європейський досвід.
Проект «Впровадження Стандарту недискримінаційної реклами в Україні» реалізується Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
...
|
16.02.2019
|
Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України
Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України реалізується громадською організацією Українська асоціація маркетингу в рамках проектів «Відповідальна та підзвітна політика в Україні» та «Зміцнення законодавчих та виборчих процесів шляхом посилення громадської участі та надання технічної допомоги», які здійснюються Міжнародною фундацією виборчих систем (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та британської допомоги від уряду Великої Британії. Дослідження факторів насильства щодо жінок в процесі виборів (VAWE), проводиться в різних країнах світу, зокрема у США, Зімбабве, Шрі-Ланці, Україні, Афганістані та Лівії, та є невід’ємною частиною діяльності IFES, яка спрямована на розширення прав та можливостей жінок щодо участі у політичних та виборчих процесах.
15.02.pdf
...
|
28.10.2018
|
РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА.
МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «РЕКЛАМА ХХІ СТОРІЧЧЯ. СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ»
РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА.
25 жовтня 2018 року Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами» зібрав разом понад сто учасників для обговорення питань щодо внесення змін в законодавство України щодо реклами. На Форумі були присутні представники рекламодавців та рекламних агентств, фахових асоціацій ринку маркетингу та реклами, гендерні експерти та експертки, представники виконавчих органів влади та самоврядування, викладачі маркетингу та реклами, дослідники та громадські діячі. Іноземні гості Форуму представляли провідні фахові об'єднання рекламістів в світі – Європейський Альянс по Стандартам в Рекламі та Асоціація Рекламних Стандартів, Великобританія (ASA). Організаторами Форуму виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
Міжнародний форум був присвячений обговоренню практик попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654-002-2011.
...
|
13.09.2018
|
Міжнародний Форум РЕКЛАМА ХХІ Сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами
Українська Асоціація Маркетингу, Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Міністерством соціальної політики України проводять 25 жовтня 2018 року Міжнародний форум, присвячений обговоренню практикам впровадження недискримінаційної реклами та застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654 -002-2011. В центрі дискусії новітні тренди рекламної індустрії, законодавчі ініціативи та співпраця громадянського суспільства з виконавчою владою. В роботі Форуму приймуть участь народні депутати України, експерти міжнародних професійних рекламних об’єднань, провідні фахові асоціації України, представники та представниці рекламних агенцій та громадські діячі.
Для участі в Форумі необхідна попередня реєстрація
Контакти організаторів: for.good.ad@gmail.com, +380677758561; genderpolicy@ukr.net
...
|
27.07.2018
|
Зареєстрований Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про рекламу"
Шановні колеги!
Хочу всіх нас привітати з тим, що наші зусилля не залишились непомітними і 5 липня був зареєстрований Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації №8558 від 05.07.2018. Головне досягнення – в Законі буде визначення дискримінаційної Реклами за ознакою статі. Я щиро дякую всім, хто докладає зусиль для запровадження змін в сферу реклами та маркетингу та відстоює право фахівців на креативну та професійну рекламу, яка не принижує гідність людини.
...
|
21.07.2018
|
Тренінг для партнерських гендерних організацій та нових Регіональних представництв ІГКР.
4-6 липня 2018 року пройшли три дні продуктивного інтенсиву під час тренінгу "Попередження проявів сексистської реклами: діяльність ІҐКР" за сприяння Української асоціації маркетингу та Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Під час виконання практичних вправ учасники/ці:
· вчились визначати межу між креативом в рекламі та дискримінаційним рекламним контентом,
· аналізували зовнішню рекламу за дискримінаційними критеріями,
· формували експертні висновки щодо змісту та форми реклами,
· також відшліфовували ораторську майстерність.
...
|
21.07.2018
|
Робота в Експертній раді Міністерства соціальної політики
На засіданні Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, яке відбулось 20 липня 2018 року розглянуто 37 звернень. Усі звернення стосувалися дискримінаційної реклами.
Експерти підтвердили факт дискримінації за ознакою статі у 19-ти випадках, в одному випадку рекламу визнано оманливою. Переважно, це сексистська зовнішня реклама, розміщена на вулицях Києва, Харкова, Чернігова.
Члени Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації Ірина Лилик, Юлія Стребкова, Лілія Гонюкова та Юлія Лихач підготували експертні висновки за фактами дискримінації, які були представлені та прийняті під час засідання.
Також учасники засідання обговорили звернення стосовно порушення принципу недискримінаційності Національного Гімну України та прийняли за основу текст відповіді на звернення.
...
|
28.04.2018
|
Регіональний круглий стіл «Людина в фокусі реклами» ІГКР, Винницьке Регіональне Представництво.
25 квітня 2018 року на базі Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ за участю кафедри маркетингу та реклами було проведено регіональний круглий стіл на тему «Людина в фокусі реклами».
Учасники Круглого столу говорили про проблеми та перспективи розвитку рекламного бізнесу в Україні, звернули увагу на фахову підготовку працівників в рекламному бізнесі, важливість правового забезпечення рекламного бізнесу.
...
|
Новини
11 - 20 из 65
Начало
|
Пред.
|
1
2
3
4
5
6
7
|
След. |
Конец
|
|
|
|
|
|
|