Українська Асоціація Маркетингу
Сьогодні:
29
П'ятниця
Травень 2020
РУС УКР ENG
Персональний вхід:   Логін: Пароль: Забули пароль? Зареєструватися
Пошук по сайту: Пошук

Регіональні представництва ІГКР
->
21.05.2020 Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами

Засідання Вінницької Експертної ради з питань запобігання дискримінації за ознакою статі.

20 травня 2020

Говорили про результати роботи Експертної ради у 2019 році, про організацію здійснення моніторингу розміщення дискримінаційної реклами за ознакою статі у Вінницькій області, про національне законодавство у сфері реклами щодо протидії дискримінації. Жваву дискусію викликали результати заходів на виявленні порушення у розміщенні рекламної продукції підприємствами м. Вінниця, що містить елементи дискримінації за ознакою статі.

  ...
08.03.2020 Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та  суддів щодо попередження появи сексистської реклами Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та суддів щодо попередження появи сексистської реклами

19 -21 лютого 2020 року  відбулася стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС та суддів щодо попередження появи сексистської реклами».  В роботі сесії взяли участь провідні експерти ІГКР, представники центрального апарату та 25 регіональних відділень Держпроспоживслужби України, члени Всеукраїнської асоціації жінок-суддів тощо. Були презентовані та обговорені практики взаємодії  та напрацювання щодо подолання дискримінаційної реклами. У 2019 саме завдяки плідній співпраці ІГКР та ДПСС вдалося зупинити розповсюдження  152 сексистських рекламних кампаній. Компанії-рекламодавці заплатили чималі штрафи за порушення вимог ст. 7 та ст. 8 Закону України «Про рекламу»: «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності (ст.7) та «…вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками … статі (ст.8)». Загальна сума штрафів сягнула 2 839 810 грн. На Сесії обговорювалися питання подолання юридичної безграмотності рекламодавців, шляхи об’єднання зусиль представників НГО та різних гілок влади задля проведення просвітницької діяльності та недопущення дискримінації за ознакою статі в рекламі.

Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

  ...
07.02.2020 31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів 31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів

31 січня 2020 року відбувся семінар для суддів адміністративних судів на тему: "Міжнародний та український досвід попередження поширення сексистської реклами: співпраця споживачів реклами з судовою гілкою влади". З кожним роком збільшується кількість судових справ з питань дискримінації в рекламі за ознакою статі. На семінарі були обговорені судові практики щодо розгляду справ з дискримінації в рекламі і порушення статей 7 і 8 Закону України «Про рекламу». Був представлений Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654-002-2011. У семінарі також взяли участь представники громадських організацій маркетологів і рекламістів, ДПСС України. Було прийнято рішення об'єднати зусилля в законотворчій діяльності, в тому числі для внесення змін в Закон України «Про рекламу»

  ...
08.09.2019 Beijing+25 Beijing+25

4-5 вересня, Кишинів, Молдова. Експерти Української Асоціації Маркетингу та ІГКР взяли участь у «Beijing+25 Суб-регіональна експертна консультація для Республіки Молдова, України, Білорусь, Грузії, Вірменії, Азербайджан, Румунії». Дні дискусій, обміну досвідом та планування майбутніх головних напрямків роботи.  ...
15.05.2019 Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України

В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.

 Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис

Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).

VAWE_Ukraine.pdf

  ...
26.04.2019 Діяльність Чернігівського Регіонального Представництва ІГКР Діяльність Чернігівського Регіонального Представництва ІГКР

Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління

24 квітня 2019 р. в рамках Круглого столу «Професійне партнерство у сфері маркетингу, реклами та управління» , який проведено кафедрою маркетингу PR-технологій та логістики Чернигівського Національного Технічного Університету студенти та викладачі обговорювали шляхи подолання сексизму в рекламі. Забаштанська Тетяна Володимирівна – к.е.н., доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики ЧНТУ, членкиня Чернігівського Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами представила ПІДСУМКИ ОПИТУВАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ЧНТУ: «СЕКС БІЛЬШЕ НЕ ПРОДАЄ!», а Ємець Наталія Анатоліївна – керівниця Центру ґендерної освіти ЧНТУ, к. філос. н., доцентка результати дослідження ҐЕНДЕРИЙ ПАСПОРТ ЧЕРНІГІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

  ...
14.03.2019 Діяльність Вінницького Регіонального Представництва ІГКР Діяльність Вінницького Регіонального Представництва ІГКР

12.03.2019 відбулося чергове засідання Експертної ради з питань запобігання та протидії дискримінації за ознакою статі, що діє при Департаменті соціальної та молодіжної політики Вінницької облдержадміністрації.

Розглянуто звернення громадян щодо розміщення реклами, яка містить інформацію з елементами дискримінації за ознакою статті. За результатами експертизи даного зразка реклами Головою Вінницького Регіонального Представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами – Оленою Ковінько сформовано експертний висновок, в якому визнано рекламу ТМ «СТО.3D» – станції технічного обслуговування автомобілів дискримінаційною та такою, що порушує добросовісну маркетингову практику. Під час засідання всі члени Експертної ради одноголосно прийняли рішення щодо наявності порушень за розглянутим зверненням.


  ...
08.03.2019 Тренінг: "Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін" Тренінг: "Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін"

20-21 лютого 2019 року відбувся тренінг : "Стандарт недискримінаційної реклами: методичні рекомендації щодо включення в робочі програми навчальних дисциплін". 40 представників з понад 30 навчальних закладів різних регіонів України обговорювали методичні питання проведення занять зі студентами за темами щодо недискримінаційної реклами, етики рекламних повідомлень, сучасних трендів в рекламі тощо.  Викладачі обмінювалися досвідом проведення занять, здобутками в методиках та аргументах, вивчали європейський досвід.

Проект «Впровадження Стандарту недискримінаційної реклами в Україні» реалізується Індустріальним Гендерним Комітетом з Реклами в партнерстві з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні


  ...
16.02.2019 Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України

Дослідження проявів онлайн насильства щодо жінок-кандидаток в президенти України реалізується громадською організацією Українська асоціація маркетингу в рамках проектів «Відповідальна та підзвітна політика в Україні» та «Зміцнення законодавчих та виборчих процесів шляхом посилення громадської участі та надання технічної допомоги», які здійснюються Міжнародною фундацією виборчих систем (IFES) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та британської допомоги від уряду Великої Британії. Дослідження факторів насильства щодо жінок в процесі виборів (VAWE), проводиться в різних країнах світу, зокрема у США, Зімбабве, Шрі-Ланці, Україні, Афганістані та Лівії, та є невід’ємною частиною діяльності IFES, яка спрямована на розширення прав та можливостей жінок щодо участі у політичних та виборчих процесах.

15.02.pdf

  ...
28.10.2018 РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА. РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА.

МІЖНАРОДНИЙ ФОРУМ «РЕКЛАМА ХХІ СТОРІЧЧЯ. СТАНДАРТ НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ»

РЕКЛАМА ПРОФЕСІЙНА, НЕДИСКРИМІНАЦІЙНА, КРЕАТИВНА.

 

25 жовтня 2018 року  Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами» зібрав разом понад сто учасників для обговорення питань щодо внесення змін в законодавство України щодо реклами. На Форумі були присутні представники рекламодавців та рекламних агентств, фахових асоціацій ринку маркетингу та реклами, гендерні експерти та експертки, представники виконавчих органів влади та самоврядування, викладачі маркетингу та реклами, дослідники та громадські діячі. Іноземні гості Форуму представляли провідні фахові об'єднання рекламістів в світі –  Європейський Альянс по Стандартам в Рекламі та Асоціація Рекламних Стандартів, Великобританія (ASA). Організаторами Форуму виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Ґендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

Міжнародний форум був присвячений обговоренню практик попередження створення та розповсюдження дискримінаційної реклами, а також застосування Стандарту недискримінаційної реклами СОУ 21708654-002-2011.

  ...

Новини 1 - 10 из 60
Начало | Пред. | 1 2 3 4 5 6 | След. | Конец