Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
21
Вторник
Ноябрь 2017
РУС УКР ENG
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Мы на facebook
->

Посібник пресової практики з ґендерної перспективи

Як уникнути сексизму в рекламі? Ірина Лилик та Мар’яна Лилик розповідають про діяльність ІГКР в новому «Посібнику пресової практики з ґендерної перспективи». Видавці - Українська асоціація видавців періодичної преси та Комісія з журналістської етики. Видання здійснено в рамках реалізації Проекту Ради Європи «Впровадження європейських стандартів в українському медійному середовищі» за фінансування уряду Канади.

скачать

 

Юлія Бєлікова. Гендерна специфіка соціальних мереж в Україні як основа для СММ

Поява соціальних мереж спричинила зміни основних принципів користування інтеренетом: зі споживання до генерації контенту; від трансляції інформації до інтерактивності, співавторства, дискусії. В історичній перспективі усі технічні новинки породжували у суспільстві багато гендерних стереотипів.

Скачать.pdf

 

Тетяна Решетілова, Сергій Довгань, Катерина Пілова. ҐЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ

В статті на підставі результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з ґендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення.

Скачать.pdf

 

Юлія Бєлікова. Гендерні особливості інтернет реклами

Гендерні розбіжності Інтернет реклами визначаються здебільшого гендерними відмінностями у використанні Інтернету. Гендерна специфіка Інтернет реклами реалізується через: 1) врахування потреб цільової аудиторії; 2) апеляцію до цінностей споживачі, ієрархія яких детермінується тендером

Скачать.pdf

 

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі українська практика та міжнародний досвід: монографія

Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі українська практика та міжнародний досвід.

Викликом 21 століття став інтенсивний інформаційний розвиток, який приніс свої переваги та проблеми суспільству. Реклама посіла вагоме місце в цьому процесі. Говорячи нам про нову або давно знайому продукцію, пропонуючи взяти участь у заходах, відвідати футбольний матч або подивитися кіно, реклама перетворилася на засіб формування наших потреб та смаків. В її бурхливому просторі ми спостерігаємо шедеври світового мистецтва але, на жаль, є зразки реклами, яка ображає гідність людині.

30 вересня 2011 року на Форумі громадських асоціацій України, які представляли більшість фахівців маркетингу та реклами, були прийняті Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі. Фахівці сказали «ні» пошлості та поганому смаку в рекламі. Вони висловили своє переконання в необхідності саморегулювання на цьому ринку, наголошуючи на тому, що професіонали здатні робити ефективну рекламу, яка не дискримінує людину.

Стандарти – це критерії, за якими можна визначити рекламу сексистською, це менеджерські поради, стосовно того, як уникнути ґендерної дискримінації в рекламі, це дієвий механізм впровадження саморегулювання на ринку реклами. В Україні сьогодні такій механізм формується фаховим співтовариством. Прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі – це перший крок до саморегулювання ринку реклами, до впровадження цивілізованих норм демократичним шляхом.

скачать