Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
25
Среда
Ноябрь 2020
РУС УКР ENG
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Мы на facebook
-> Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти жінок в період другого туру виборів в президенти України

В період дослідження потенційними мішенями для нападів були визначені колишні кандидатки на посаду президента, дружини кандидатів, які вийшли до другого туру, та політичні журналістки.

 Портрет кривдника в онлайн мережах: соціальний та географічний нарис

 Дослідження проводилося 01.02 по 03.05.2019 року.. Протягом цього періоду проаналізовано 2793 постів та коментарів насильницького змісту, 1627 з яких по відношенню до жінок в мережі Facebook та 123949 постів та комментарієв в інших соціальних мережах, 9434 з яких по відношенню до жінок: Twitter - 152151 posts (including 8811 posts targeted women), YouTube - 38631 (1770), Tumblr - 445 (40).

VAWE_Ukraine.pdf


Вернуться к списку