Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
29
Пятница
Май 2020
РУС УКР ENG
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Мы на facebook
-> Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

Жінки в політиці: моніторинг онлайн агресії проти кандидаток в Президенти України

 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) – незалежна неурядова організація, центральний офіс якої знаходиться у США. Діяльність IFES спрямована на підтримку прав громадян брати участь у вільних та чесних виборах. Дослідження «Насильство проти жінок у виборах в Інтернеті» аналізує публічно доступні дані соціальних медіа для виявлення прямих загроз і жорстокої риторики, що стосується політичної участі жінок у виборчих процесах, зміст, а також інтенсивність, обсяг і швидкість кібер-дискурсу, щоб зупинити насильницький коментар у своїх треках, обмінюючись даними з правоохоронними органами, громадськими організаціями та іншими суб'єктами. Проект VAWE-Online підтримується за рахунок коштів USAID та UKAID, аналіз даних здійснюється Українською Асоціацією Маркетингу.

 

16.03 – 23.03 2019

Останні два тижня напередодні першого туру Президентських виборів: істотне загострення політичного та суспільно-психологічного напруження.

Протягом цього періоду, 817 релевантних постів в соціальних мережах Twitter, YouTube, Tumblr, Google+ були ідентифіковані як насильницькі та відібрані для аналізу. Дані зібрані за допомогою спеціальної програми для аналізу великих масивів даних в соціальних мережах Crimson Hexagon з елементами інтегрованого штучного інтелекту. Кількість релевантних постів, що містили агресію, погрози, звинувачення та ознаки насилля, за два останніх тижні (з 16 по 26 березня) зросла на 31% щодо жінок і на 17% - чоловіків. Все частіше користувачі вдавалися до більш жорстких коментарів, до використання мови насильства, нетерпимості та ненависті. Підвищився рівень використання образливої мови, часто з застосуванням нецензурної лексики. Ефект зневаги, образи та агресії досягається за допомогою включення в текст жорстких мовних оборотів і слів, лайки, ненормативної лексики.

Детально.pdf


Вернуться к списку