Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
18
Суббота
Ноябрь 2017
РУС УКР ENG
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Мы на facebook
-> Индустриальный Гендерный Комитет по Рекламе

В Україні продовжують порушувати права немовлят на грудне вигодовування

В Україні продовжують порушувати права немовлят на грудне вигодовування

В Україні, не дивлячись на позицію Міністерства охорони здоров’я якнайширше підтримувати грудне вигодовування, виробники замінників грудного молока агресивно рекламують свою продукцію, переконуючи матерів дотримуватись правил, які підривають грудне вигодовування. 

У відповідь на це всесвітній рух на підтримку грудного вигодовування, серед яких Міжнародна мережа дій у сфері дитячого харчування, займається постійним моніторингом дій індустрії замінників грудного молока, звертаючи увагу виробників та дистрибуторів на неприпустимість ідеалізації та просування замінників. Україна у цьому не є виключенням – у нас є і порушники правил маркетингу замінників грудного молока (виробники замінників грудного молока), і небайдужий громадський рух, який всіляко намагається запобігти поширенню неправдивої інформації та рекламі, яку розповсюджують виробники. Так, цього разу було підготовлено відкритого листа до українського виробника та дистрибутора питної води та дитячого харчування «Еконія, яка, всупереч принципам успішної організації грудного вигодовування, рекламує питну воду для дітей з перших днів життя та соки і пюре, з віку, у якому дитина має отримувати виключно грудне вигодовування.  

Відкритий лист    Група ІБФАН-Суми - члена Міжнародної мережі дій у сфері дитячого харчування до Представництву компанії «Еконія» в Україні

Документи, які потрібно знати маркетологам 

Международный свод правил маркетинга заменителей грудного молока

ЗУ "Про рекламу":  

Розділ III "ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМУВАННЯ ДЕЯКИХ ВИДІВ ТОВАРУ", Стаття 21. Реклама лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації, пункт 9.      9. У рекламі товарів та методів, що не належать до лікарських засобів,  медичних  виробів,  методів  профілактики,  діагностики, лікування і реабілітації, а також у рекламі харчових продуктів для спеціального   дієтичного   споживання,   функціональних  харчових продуктів  та дієтичних добавок забороняється посилатися на те, що вони мають лікувальні властивості 

 ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів": Стаття 39. Вимоги до маркування харчових продуктів, п. 7.. У маркуванні можуть бути зазначені певні речовини та їх кількість без зазначення властивостей, які харчовий продукт має завдяки цим речовинам 

Стаття 1. Терміни та їх визначення: 65) повідомлення про ризик - обмін інформацією і висновками протягом усього процесу аналізу ризику щодо небезпечних факторів і ризиків, факторів, пов’язаних з ризиком і усвідомленням ризику, між спеціалістами з оцінки ризику, особами, що здійснюють управління ризиком, споживачами, операторами ринку та іншими заінтересованими сторонами;


Вернуться к списку