Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
25
Понедельник
Май 2020
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 


-> Наши издания

«Маркетинг-газета»

#6, 2015
Октября 2015
Архив выпусков

«Маркетинг в Украине»

#1,2020
Марта 2020
Архив выпусков



-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новости УАМ RSS
21.05.2020

Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами
Вінницьке Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами

Засідання Вінницької Експертної ради з питань запобігання дискримінації за ознакою статі.

20 травня 2020

Говорили про результати роботи Експертної ради у 2019 році, про організацію здійснення моніторингу розміщення дискримінаційної реклами за ознакою статі у Вінницькій області, про національне законодавство у сфері реклами щодо протидії дискримінації. Жваву дискусію викликали результати заходів на виявленні порушення у розміщенні рекламної продукції підприємствами м. Вінниця, що містить елементи дискримінації за ознакою статі.

  ...
02.05.2020

Поздравления с Днем Труда!
Поздравления с Днем Труда!

Этот светлый день весенний

Пусть поднимет настроенье.

С Первомаем! С Днем труда!

Будьте счастливы всегда!

 Пусть любимая работа

Не покажется заботой –

Это счастье, не беда.

Поздравляю с Днем труда!

  ...
21.04.2020

НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА – НАША ВІДПОВІДЬ COVID-19
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА – НАША ВІДПОВІДЬ COVID-19

В умовах сучасних викликів і пересторог, коли карантин позбавив нас можливості бути присутніми в аудиторіях, одним з напрямів отримання цікавої і корисної інформації, поряд з дистанційним навчанням, стала неформальна освіта.

  ...
19.04.2020

Привітання зі світлими святом Великодня
Привітання зі світлими святом Великодня

Шановні колеги!

Від імені  Украінської Асоціації Маркетингу прийміть найщиріші привітання зі світлими святом Великодня і побажання відмінного здоров`я, впевненості у завтрашньому дні, здійснення найзаповітніших мрій, добробуту та благополуччя у Вашій оселі.

Нехай Великодні дзвони принесуть Вам радість сподівання, дарують щастя та злагоду на довгі роки, надають енергії та наснаги для нових звершень та перемог.

Хай світлий Великдень об’єднає усіх нас вірою та любов’ю до Бога і України!

Христос Воскрес – Воістину Воскрес!

 З повагою,

 Ірина Лилик

  ...
31.03.2020

ВЫШЕЛ ПЕРВЫЙ НОМЕР 2020 ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»
ВЫШЕЛ ПЕРВЫЙ НОМЕР 2020 ЖУРНАЛА «МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ»

В першому номері журналу :

РИНОК МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В УКРАЇНІ 2019 РІК: ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА ТА АНАЛІЗ УАМ.

Обсяг досліджень у 2019 році склав 52,89 млн дол., та 1322,45 млн. грн. .Дослідницькі компаніх показали суттєве зростання протягом року. Дослідження, яке ми  презентуємо спирається на дані за 2019 рік, який ввійде в історію як рік до короновірусу. Тенденції, що ми спостерігаємо, аналізуючи дані, більш вірогідно, зміняться.

 ЯК МАРКЕТИНГ ЗАРОБЛЯЄ НА КОРОНАВІРУСІ

Безумовно, коронавірус 2019-NCOV – це криза, яка торкнулася економік всіх країн світу. а ЗМІ зробили все можливе, щоб спровокувати у населення максимально панічні настрої, які стали благодатним грунтом для функціонування недобросовісних маркетингових практик та схем.

http://www.uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.php  ...
25.03.2020

Шановні колеги!
Шановні колеги!

Дата проведення Всеукраїнської міжвузівської науково студентської конференція «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка буде оголошена пізніше після закінчення карантину у зв’язку з коронавірусом.

 Всеукраїнська міжвузівська наукова студентська конференція присвячена підведенню підсумків конкурсу «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка, метою якого є підтримка талановитої молоді. Конкурс створює умови для студентів спеціальності "маркетинг" і "соціологія" та їх викладачів для отримання інформації про якість знань, можливості порівняти їх з тими знаннями і навичками, які очікує ринок праці від молодого фахівця, підтримати талановиту молодь, надати допомогу у працевлаштуванні випускникам вузів.

Оргкомітет конкурсу до кінця травня продовжив прийняття наукових робіт студентів.

Переможці конкурсу отримають грошові призи.

За результатами конференції будуть надруковані тези.

 Засновники конкурсу: ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Компанія ТЕЙЛОР НЕЛЬСОН СОФРЕЗ УКРАЇНА» - Kantar Ukraine, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана.

Спонсори конкурсу: ACNielsen, КМІС, InMind, Umbrella Research, MillwardBrown A/R/M/IMarketing, Бюро маркетингових технологій.

 Компанія ГФК ЮКРЕЙН засновала спеціальний приз «Краща кафедра маркетингу року».

 Контакти організаторів: iryna.lylyk@kneu.ua  marketingconf@kneu.edu.ua

Слідкуйте за новинами на сайті  www.uam.in.ua

  ...
12.03.2020

Вітаємо компанію «ProInsight Lab – Лабораторія маркетингових досліджень» з прийняттям у члени Української Асоціації Маркетингу!
Вітаємо компанію «ProInsight Lab – Лабораторія маркетингових досліджень» з прийняттям у члени Української Асоціації Маркетингу!

Рекомендації надані від компаній InMind, Novelty Result Group, New Imidz Group

Голосування відбувалося шляхом електронного голосування – «за» 9 компаній, «проти» - немає

Проинсайт Лаб – агентство «повного циклу», що спеціалізується на проведенні якісних і кількісних маркетингових досліджень «на замовлення».

http://proinsight-lab.com.ua

  ...
08.03.2020

Шановні колежанки!
Шановні колежанки!

Приміть щирі вітання з днем 8 березня! Святом жіночої солідарності та боротьби за права жінок!


З повагою

Ірина Лилик

Президент ГО Українська Асоціація Маркетингу,

Голова ІГКР

Головний редактор журналу «Маркетинг в Україні»

  ...
29.02.2020

Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та  суддів щодо попередження появи сексистської рекламиКонсолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та  суддів щодо попередження появи сексистської реклами
Консолідація зусиль Індустріального Гендерного Комітету з Реклами, Держпродспоживсдужби та суддів щодо попередження появи сексистської реклами

19 -21 лютого 2020 року  відбулася стратегічна сесія «Консолідація зусиль ІГКР, ДПСС та суддів щодо попередження появи сексистської реклами».  В роботі сесії взяли участь провідні експерти ІГКР, представники центрального апарату та 25 регіональних відділень Держпроспоживслужби України, члени Всеукраїнської асоціації жінок-суддів тощо. Були презентовані та обговорені практики взаємодії  та напрацювання щодо подолання дискримінаційної реклами. У 2019 саме завдяки плідній співпраці ІГКР та ДПСС вдалося зупинити розповсюдження  152 сексистських рекламних кампаній. Компанії-рекламодавці заплатили чималі штрафи за порушення вимог ст. 7 та ст. 8 Закону України «Про рекламу»: «Реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності (ст.7) та «…вміщувати твердження, які є дискримінаційними за ознаками … статі (ст.8)». Загальна сума штрафів сягнула 2 839 810 грн. На Сесії обговорювалися питання подолання юридичної безграмотності рекламодавців, шляхи об’єднання зусиль представників НГО та різних гілок влади задля проведення просвітницької діяльності та недопущення дискримінації за ознакою статі в рекламі.

Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами в партнерстві з Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.

  ...
29.02.2020

Перше Засідання Робочої Групи Української Асоціації Маркетингу з розробки профстандартів, м. Київ, 17.02. 2020
Перше Засідання Робочої Групи Української Асоціації Маркетингу з розробки профстандартів, м. Київ, 17.02. 2020

17 лютого 2020 відбулося перше Засідання Робочої групи по розробці професійного стандарту «Маркетолог». На засіданні були присутні 13 членів Робочої групи та запрошені експерти з Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та НАК України. В центрі дискусії були питання розробки професійних стандартів для маркетологів. Був вироблений загальний підхід щодо розробки професійних стандартів з врахуванням особливості фаху маркетолога,  визнано за необхідне об’єднати Робочі групи по розробці професійних стандартів “Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку ”, Директор з маркетингу, Начальник відділу збуту (маркетингу) , Фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог), Рекламіст. Заплановано провести протягом березня –квітня 2020 року опитування маркетологів підприємств у містах мільйонниках та  місті Київ, а також у Київській, Полтавської, Івано-Франківської, Винницької, Одеської, Харківської областях згідно з вимогами  Методики розроблення професійних стандартів, затвердженою Наказом Міністерства соціальної політики України від 22.01.2018 № 74 та Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2018 р. за № 165/31617.

Протокол

  ...
Все новости

-> Спонсоры
-> Купить книги online


-> Партнёры

ESOMAR_Logo_120x120.gif
Мы в Контакте