Украинская Ассоциация Маркетинга
Сегодня:
24
Пятница
Сентябрь 2021
Персональный вход:   Логин: Пароль: Забыли пароль? Зарегистрироваться
Поиск по сайту: Найти
 


-> Наши издания

«Маркетинг-газета»

Как грамотно продвигать компанию в соцсетях: шпаргалка для маркетолога
Января 2021
Архив выпусков

«Маркетинг в Украине»

#3,2021
Июля 2021
Архив выпусков



-> Опросы

Доверяете ли Вы результатам маркетинговых исследований?





Обязательно ли участвовать во всех опросах, которые присылают компании?




-> Горячие темы форума
-> честная реклама: это реально?
-> Организация иссследований в маркетинге
-> Дизайн виставок
-> Качество или количество
-> Организация маркетинговой деятельности на предприятии
Другие темы форума

Региональные представительства ИГКР
Все об исследованиях
Научные конференции
Отчеты о работе УАМ
-> Новости УАМ RSS
18.09.2021

УНІАН. Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
УНІАН. Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

14 вересня в УНІАН відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося в період лютий-травень 2021 року.
Спікери: Ірина Лилик, президент ГО «Українська Асоціація Маркетингу», голова Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР)
Олена Давліканова, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Олена Бучинська, очільниця Київського Регіонального Представництва ІГКР, доцент кафедри маркетингу КНЕУ
Оксана Яшкіна, професорка кафедри маркетингу Державний університет "Одеська політехніка".
Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких - за допомогою технології eye-tracker. Результати викликали жваве обговорення серед 1096 слухачів, які долучилися до онлайн трансляції.

Повний текст дослідження розміщено на сайті http://library.fes.de/pdf-files/bueros/ukraine/18251.pdf та www.uam.in.ua
Запис ефіру: Youtube-канал УНІАН: https://youtu.be/k39Z-iAjz7c
 
  ...
10.09.2021

У Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).
У Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

Сьогодні 10 вересня 2021, відбулася знаменна подія! Після прийняття рекламним співтовариством 10 років тому Стандарту недискримінаційної реклами за ознакою статі у Верховної Раді прийнято Закон "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" (#3427).

  ...
07.09.2021

9 вересня провідні експерти обговорять питання розвитку юридичного бізнесу в умовах пандемії
9 вересня провідні експерти обговорять питання розвитку юридичного бізнесу в умовах пандемії

9 вересня 2021 року відбудеться Форум Асоціації адвокатів України «Адвокатура. Формула успіху. Трансформація бізнесу 2.0», під час якого будуть розглянуті питання розвитку юридичного бізнесу в умовах пандемії, просування юридичних послуг, трансформації бізнесу. На заході обговорять, як досягти і зберегти успіх на правничому полі в період «турбулентності».
Дата: 09 вересня 2021 року
Час: 09:00-18:00
Місце: в IQ Business Center (вул. Болусновська, 13-15) та онлайн.
За промокодом "PARTNER" діє знижка 30% .
  ...
04.09.2021

Аналітичний звіт «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
Аналітичний звіт «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»

В аналітичному звіті подано результати дослідження сприйняття громадян(к)ами України сексистської реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні та результатах експериментів, проведених зокрема за допомогою технології eye-tracker. Висловлюємо щиру вдячність всім учасникам/учасницям дослідження, які відкрито розповіли про своє ставлення до реклами та очікування від роботи рекламістів. Ми вдячні компанії CBR за надані статистичні дані щодо жінок як споживачок, які були систематизовані спеціально для цього дослідження, адвокатському об’єднанню «САЄНКО ХАРЕНКО» за юридичний супровід дослідження, Українській Маркетинговій Групі за проведення дослідження за допомогою технології еye-tracker, компанії ~ing]DIVISION за проведення анкетування, експерт(к)ам Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (ДПСС) й Всеукраїнської асоціації жінок-суддів України, а також Українській Асоціації Маркетингу за постійну консалтингову допомогу.   ...
24.08.2021

З 30-ю річницею незалежності!
З 30-ю річницею незалежності!

Дорогі колеги, члени Української Асоціації Маркетингу!
Прийміть щирі вітання з Днем Незалежності України! Ми всі разом працюємо для процвітання нашої країни.
Ми проводили і проводимо велику роботу для формування українського маркетингу через впровадження вітчизняних стандартів якості ринку, професійних стандартів. Величезне значення мають наші проекти з реформування освіти в Україні, впровадження філософії і практики маркетингу в повсякденне життя українських підприємств. Саме УАМ в далекому 1998-му році випустила перший номер журналу з маркетингу українською мовою - «Маркетинг в Україні» - і готує сьогодні до випуску його 127-й номер. Ми також брали участь у перекладах книг провідного маркетолога світу Філіпа Котлера, Керівництв і Директив ESOMAR. Все це наш внесок в розвиток теорії, практики та термінології маркетингу українською мовою. На форумах та конференціях УАМ були прийняти Стандарт якості маркетингових досліджень СОУ 91.12.0-21708654-001-2002 та Стандарт недискримінаційної реклами за ознакою статі СОУ 21708654 -002-2011, обговорювалась концепція дуальної освіти в Україні, прийняті професійні стандарти «Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку» та «Рекламіст».

З 30-ю річницею незалежності! Нових звершень і перемог!

З повагою
Ірина Лилик
Президент ГО «УАМ»

  ...
29.07.2021

«Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами»
«Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами»

26-28 липня 2021 р. відбулася «Стратегічна сесія ІГКР щодо попередження появи сексистської реклами», організатором якої виступив Центральний Секретаріат ІҐКР в партнерстві із Представництвом Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні.
Учасниками заходу стали очільники/ці регіональних представництв ІГКР.
  ...
29.07.2021

Вітаємо компанію ТОВ ФОРВЕРВІС ЮА СЕЙЛЗ з прийняттям в члени Української Асоціації Маркетингу!

ТОВ ФОРВЕРВІС ЮА СЕЙЛЗ належить до TОП-10 Європейських Customer Experience агенцій. www.4service-group.com
Директор Сергей Пашковский. Рекомендації від Contactis та New Imidz Marketing Group
Компанія ТОВ ФОРВЕРВІС ЮА СЕЙЛЗ вже 20 років на ринку, має 9 представництв та проводить дослідження у 52 країнах світу. Онлайн панель в Україні налічує 72 000 респондентів, а власна мережа інтерв'юерів у всіх регіонах країни складає понад 400 чоловік. Компанія здійснює рекрутинг для якісних досліджень по всій території країни – для цього маємо 24 супервайзерів та 58 рекрутерів. Має потужний власний колл-центр. Аналітичний відділ володіє сучасними методами аналізу та візуалізації даних. Має ліцензійне програмне забезпечення: SPSS Statictics 28, DigSee Sure, SurveyMonkey, Shopmetrics, VoIPTime
  ...
21.07.2021

SEO в Польше
SEO в Польше

Для ведения успешного бизнеса в Польше вам понадобиться сделать так, чтобы о нем узнало много людей. Современные продажи через поисковую систему Google более чем в 5 раз превышают общий объем продаж через социальные сети. В 21-ом наличие оптимизированного сайта — пропуск в современный рынок с высокой конкуренцией.
https://rankarchitects.com/ru/seo-v-polshe/.
  ...
17.06.2021

Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2021
Вітаємо переможців конкурсу студентських наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка 2021

17 червня на Всеукраїнської студентської наукової конференції «Молодь опановує маркетинг» ім. Ігоря Ткаченка відбулося нагородження переможців конкурсу дослідницьких робіт з маркетингу.

Переможці 2021 року:
1 місце Катерина Головко, Національний аерокосмічний університет ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут». Оцінювання задоволеності споживачів на підприємствах автосервісу
2 місце Василина Могильська, ВСП «Тернопільський фаховий коледж ТНТУ ім. І. Пулюя». Оцінка вартості бренду як чинник конкурентоспроможності підприємства
3 місце. Анна Тичинська, Донецький національний університет імені Василя Стуса. Підвищення купівельної лояльності споживачів до органічної продукції.
Організатори та спонсори конкурсу: ГО «Українська Асоціація Маркетингу». Кафедра маркетингу ім. Анатолія Павленка КНЕУ, KANTAR, ТОВ "Амбрелла", KМІС.
  ...
17.06.2021

15 червня 2021 р. Підписання Договору про створення NielsenIQ Academy.
15 червня 2021 р. Підписання Договору про створення NielsenIQ Academy.

NielsenIQ Academy є спільним освітнім проектом Товариства з обмеженою відповідальністю “АСНільсен Юкрейн” (українське локальне представництво найбільшої міжнародної дослідницької компанії Nielsen), Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана та Громадської організації «Українська Асоціація Маркетингу». Проєкт створений з метою надання найкращим студентам практичних навиків проведення досліджень.  ...
Все новости

-> Спонсоры
-> Купить книги online


-> Партнёры

ESOMAR_Logo_120x120.gif
Мы в Контакте